וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הג'יהאד האסלאמי הציג את המל"ט "ג'נין": "פגיעה באל-אקצא פירושה פתיחת מלחמה"

יפעת רוזנברג

עודכן לאחרונה: 28.4.2022 / 14:15

לטענת דובר הזרוע הצבאית של הארגון ברצועת עזה, המל"ט פגע ב-2019 ברכב צבאי בגבול הרצועה: "שיעשו את החישובים שלהם ויחשבו מה היכולות שלנו היום". בתקרית נגרם נזק קל לרכב, ואיש לא נפגע

בווידאו: תיעוד של המזל"ט "גנין" של הג'יהאד האסלאמי/תיעוד ברשתות חברתיות פלסטיניות

ארגון הג'יהאד האסלאמי הציג היום (חמישי) לראווה מל"ט בשם ג'נין, שלטענתו כבר פועל ברצועת עזה. לטענת הארגון, המל"ט - שקיבל את השם "ג'נין", פגע בג'יפ של צה"ל בספטמבר 2019. "המל"ט שב [אז] לבסיסו בשלום. שהאויב יעשה את החישובים שלו ויחשוב מה היכולות שלנו שלוש שנים אחרי הפגיעה הזו", אמר אבו חמזה, דובר הזרוע הצבאית של הג'יהאד האסלאמי ברצועת עזה.

בתאריך המדובר, רחפן אכן חצה את הגדר מדרום רצועת עזה, השליך מטען בסמוך לגדר המערכת וחזר מיד לשטח הרצועה. מצה"ל נמסר אז כי נזק קל נגרם לרכב צבאי, וכי לא היו נפגעים בתקרית. בתגובה, כלי טיס של צה"ל ירה לעבר חוליית המחבלים ששיגרה את הרחפן.

מל"ט שנחשף על-ידי גדודי אלקודס, הנקרא "ג'נין". מתוך טוויטר, אתר רשמי
"נמשיך להגן על הכבוד של העם שלנו ולא נעצור בשום תחנה". המל"ט ג'נין/אתר רשמי, מתוך טוויטר
מל"ט שנחשף על-ידי גדודי אלקודס, הנקרא "ג'נין". מתוך טוויטר, אתר רשמי
המל"ט ג'נין/אתר רשמי, מתוך טוויטר

"אנו מדגישים את המשוואה הקיימת לפיה פגיעה באל-אקצא פירושה פתיחת מלחמה עם האויב", מסר אבו חמזה. "פגיעה גם באל-אקצא וגם במקומות הקדושים תפתח כמה חזיתות שונות ונרחבות. שאף אחד לא ישאל על הגאוגרפיה של המלחמה הבאה שתצא מגבולות פלסטין. נמשיך להגן על הכבוד של העם שלנו ולא נעצור בשום תחנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully