וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בסוריה: 4 בני אדם נהרגו בתקיפה ישראלית בפאתי דמשק

יפעת רוזנברג

עודכן לאחרונה: 27.4.2022 / 7:41

לדברי הארגון הסורי לזכויות אדם, התקיפה פגעה בנמל התעופה הבינלאומי של העיר ובעמדות צבאיות של משטר אסד ושל המיליציות האיראניות. לפי סוכנות הידיעות הממלכתית בסוריה, 3 נפצעו בהתקפה שנערכה יממה לאחר שרחפן צה"ל נפל בשטח המדינה במהלך פעילות שגרתית

בווידאו: תקיפה לילית בשמי סוריה המיוחסת לישראל/סאנ"א

מערכות הגנה אוויריות בסוריה הופעלו עקב תקיפה ישראלית באזור דמשק - כך דווח הלילה (רביעי) בסוכנות הידיעות הממלכתית במדינה סאנ"א. לפי הדיווח, ארבעה חיילים נהרגו ושלושה נוספים נפצעו בהתקפה.

הפיצוצים נשמעו במספר אזורים בדמשק והטילים פגעו בסביבת נמל התעופה הבינלאומי של העיר, בעמדות צבאיות של המשטר ושל המיליציות האיראניות - כך לפי דיווח של הארגון הסורי לזכויות אדם. עוד נמסר מהארגון כי לא נקבע אם הדבר נגרם מהפגזות ישראליות או כתוצאה מטילי ההגנה האווירית של המדינה.

בעקבות האירוע גורם צבאי בסוריה דיווח כי "האויב הישראלי שיגר טילים לכמה נקודות באזור דמשק מכיוון טבריה".

תקיפה לילית בשמי הדמשק המיוחסת לישראל. הטלוויזיה הסורית, צילום מסך
התקיפה הלילית בשמי דמשק המיוחסת לישראל/צילום מסך, הטלוויזיה הסורית

האירוע מגיע יממה לאחר שרחפן צה"ל נפל בשטח סוריה במהלך פעילות שגרתית ושלושה ימים אחרי שרקטה שוגרה מלבנון לשטח ישראל ונפלה בשטח פתוח סמוך לקיבוץ מצובה. בתגובה לירי, צה"ל תקף באמצעות 65 פגזי ארטילריה מטרות בדרום לבנון.

עוד בוואלה!

במהלך פעילות שגרתית: רחפן של צה"ל נפל בשטח סוריה

לכתבה המלאה

התקיפה המיוחסת לישראל בסוריה, הלילה

זוהי התקיפה השלישית בסוריה שמיוחסת לישראל מתחילת החודש. לפני כשבועיים דווח כי מערכות הגנה הופעלו בסוריה עקב תקיפה אווירית באזור דמשק. בטלוויזיה הממלכתית במדינה דיווחו כי פיצוצים נשמעו בשמי הבירה. "התקיפות האוויריות של ישראל מכוונות לכמה 'נקודות' באזור דמשק של סוריה", אמרו בטלוויזיה המקומית.

סוכנות הידיעות הסורית סאנ"א הוסיפה בשם גורם צבאי כי מערכות ההגנה יירטו "חלק" מהטילים ששוגרו. עוד הוסיפו כי נגרם נזק חומרי בלבד, אך לא פירטו מעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully