וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במהלך פעילות שגרתית: רחפן של צה"ל נפל בשטח סוריה

עודכן לאחרונה: 26.4.2022 / 19:59

מדובר צה"ל נמסר כי אין חשש לדלף מידע והאירוע מתוחקר. האירוע מגיע יומיים לאחר שרקטה שוגרה מלבנון לשטח ישראל ונפלה בשטח פתוח סמוך לקיבוץ מצובה. בתגובה לירי, צה"ל תקף באמצעות 65 פגזי ארטילריה מטרות בדרום לבנון

אזעקה הופעלה באזור הגליל לאחר שכלי טיס בלתי מאוייש חדר מלבנון, 18 בפברואר 2022/חדשות בזמן

רחפן של צה"ל נפל בשטח סוריה במהלך פעילות שגרתית - כך מסר היום (שלישי) דובר צה"ל. עוד הוסיפו כי אין חשש לדלף מידע. האירוע מתוחקר.

האירוע מגיע יומיים לאחר שרקטה שוגרה מלבנון לשטח ישראל ונפלה בשטח פתוח סמוך לקיבוץ מצובה . "בהתאם למדיניות פיקוד העורף, לא הופעלה התרעה במרחב". בתגובה לירי, צה"ל תקף באמצעות 65 פגזי ארטילריה מטרות בדרום לבנון.

מעט אחרי חצות תושבים בשלומי דיווחו על שמיעת פיצוצים. גבי נעמן, ראש המועצה של שלומי, מסר לוואלה! כי אין הנחיות מיוחדות לתושבים. בהודעה לתושבים כתב כי "צה"ל יורה עשרות פגזים לכיוון האיזור ממנו בוצע הירי לשטחנו. המועצה תישאר בכוננות כל הלילה". בינתיים, גורם ישראלי אמר כי "נבדקת אפשרות שלא מדובר בירי של חיזבאללה אלא שזה איזה אירוע נקודתי שיזם גורם סורר, ולכן צה"ל לא מגיב מיד".

רחפן. דובר צה"ל
אין חשש לדליפת מידע/דובר צה"ל

בחודש פברואר חיילי צה"ל ביצעו ירי לעבר רחפן צה"ל בגבול לבנון בשל טעות בזיהוי. לאחר תחקיר ראשוני התברר שהלוחמים חשדו שמדובר ברחפן שחודר משטח לבנון לישראל. לא נגרם נזק לכלי הטיס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully