וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמנה מהקנטינה לתא ותיאום ביקורים: האסירים מקבלים אפליקציה משלהם

עודכן לאחרונה: 1.5.2022 / 12:02

באמצעות מסכים אלקטרוניים המותקנים בכל תא, יוכלו האסירים לבצע שלל פעולות, להגיש בקשות אישיות ומשפטיות ואפילו לקבל שירות רפואי מרחוק. במקביל, גם הסוהרים יקבלו עזרים טכנולוגיים חדשים לספירת אסירים ומעקב אחריהם

בווידאו: עבודות מיגון בכלא גלבוע למניעת בריחת אסירים נוספת/צילום: שב"ס

מערך טכנולוגי חדש של שירות בתי הספר יאפשר לאסירים להזמין מוצרים מהקנטינה, להגיש בקשות אישיות ואפילו לתאם ביקורים - באמצעות מסכים המותקנים בכל תא. בנוסף, יוכלו האסירים לקבל באמצעות המסכים מידע על דיונים בבית המשפט הנוגעים אליהם, להגיש בקשות למינוי סנגור ולהגיש עתירות לבית המשפט.

עוד יוכלו האסירים לקבל שירות רפואי מרחוק - מהלך שיתרום לצמצום משמעותי של יציאת אסירים לבתי החולים וכן לשיפור באיכות ורצף הטיפול לאסיר.

הפיילוט של המסכים נערך באחד מבתי הכלא במרכז הארץ, ולאור ההצלחה, בחודשים האחרונים עד לסוף השנה ייפרסו מערכות דומות בכל בתי הסוהר ברחבי הארץ.

הדמיית תוכנית "קברניט" של שירות בתי הסוהר. שירות בתי הסוהר, אתר רשמי
הדמיית המערך הטכנולוגי החדש בשירות בתי הסוהר/אתר רשמי, שירות בתי הסוהר

הפיילוט נערך ברקע ההגבלות שהוטלו על תנועת האסירים והעצורים בעקבות התפשטות מגפת הקורונה בשנתיים האחרונות. בנסיבות אלה, דיונים משפטיים רבים נערכו בזום, כשהאסיר או האסירה שוהים בחדר צפייה שהוקם בבית הכלא ומסתכלים על דיון בעניינם מבלי שהם נמצאים פיזית באולם בית המשפט.

כחלק מהתוכנית החדשה הוחלט לאפשר לאסירים להמשיך ולקיים דיונים באמצעות צפייה מרחוק גם לאחר הסרת הגבלות הקורונה. זאת לאחר מגעים שנוהלו בין שב"ס לבין הרשות השופטת.

עוד בוואלה!

ספירה שקטה ורמת דיוק של 100%: בשב"ס מבקשים להצטייד במערכת לספירת אסירים

לכתבה המלאה
הדמיית תוכנית "קברניט" של שירות בתי הסוהר. שירות בתי הסוהר, אתר רשמי
אמצעים חדשים לספירת אסירים. הדמיית העזרים הטכנולוגיים החדשים בשב"ס/אתר רשמי, שירות בתי הסוהר

הקמת תאי הצפייה ושדרוגם עשויים לחסוך ביורוקרטיות רבות עבור אסירים שמעדיפים להישאר ולנהל את הדיון בעניינם מתוך הכלא, כמו גם לייעל ולחסוך שינוע של מאות אסירים בהסעות מדי יום ברחבי הארץ.

במקביל, במסגרת השינויים הטכנולוגיים בשב"ס, הסגל יקבל גם הוא אמצעים חדשים לספירת אסירים ולמעקב אחר האסירים והמפוקחים בכלא ומחוצה לו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully