וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סיממו את הדייט מהגריינדר וגנבו את האשראי": תושבי תל אביב חשודים בעוקץ

עודכן לאחרונה: 25.4.2022 / 12:58

על פי החשד, ארבעה תושבי העיר בשנות ה-20 וה-30 לחייהם, קבעו עם משתמשים באפליקציית ההיכרויות של הקהילה הגאה, נתנו להם משקה מהול בסם, וכשאלו נרדמו - לקחו את כרטיסי האשראי שלהם, והוציאו באמצעותם עשרות אלפי שקלים במצטבר

אפליקצית ההיכרויות Grindr, ללהט"ב. אילוסטרציה. ShutterStock, ShutterStock
אפליקציית ההיכרויות לקהילה הגאה "גריינדר"/ShutterStock, ShutterStock

ארבעה תושבי תל אביב, בשנות ה-20 וה-30 לחייהם, נעצרו היום (שני) בחשד כי סיממו גברים במהלך מפגשי היכרות דרך אפליקציית ההיכרויות לקהילה הגאה "גריינדר", ושדדו מהם עשרות אלפי שקלים. היום יובאו החשודים לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בבת ים.

החקירה בנושא נפתחה בעקבות תלונות של כמה אזרחים, על גניבת כרטיסי אשראי ומשיכות של עשרות אלפי שקלים. על פי החשד, העצורים הגישו לקורבנותיהם, בני אותם גילאים, משקאות מהולים בסמים - ולאחר שאלה נרדמו - גנבו מהם את כרטיסי האשראי, שחזרו את הקוד הסודי שלהם באמצעות הטלפון הנייד, ומשכו דרכו כספים.

לפני כשבועיים, הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד מרים יומטוביאן, בת ה-50, מנהלת מרפאה של קופת חולים "לאומית" בירושלים, בחשד שגנבה פרטי אשראי של לקוחות הקופה.

על פי האישומים ביצעה כ-450 עסקאות בסך כולל של מעל 60 אלף שקלים באמצעות כרטיסי אשראי של מטופלים בסניף. "כך היא שילמה תשלומי קופת חולים שלה ושל בני משפחתה, לרבות תרופות ניתוחים וטיפולים יקרי ערך", נכתב בכתב האישום. "בנוסף ביצעה הנאשמת עסקאות רבות לתשלום שירותים או לרכישת מוצרים כגון גז, חשמל, מים, שירותי מחשוב ועוד". כתב האישום מייחס לה עבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, חדירה לחומר מחשב כדי לעבור עבירה אחרת ושימוש ברכיב חיוני של אמצעי תשלום בכוונה להונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully