וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצרה על נהיגה בשכרות והציעה לשוטר אקט מיני שלמדה מהסדרה "ברידג'רטון"

17.5.2022 / 23:49

תושבת נאשוויל, ארה"ב, סיפרה ששתתה בקבוק טקילה במהלך צפייה בסצנות סקס מהסדרה "ברידג'רטון" וכשנתפסה נוהגת בשיכרות הציעה לשוטר שעצר אותה לבצע בו את מה שלמדה מהסדרה

טיזר לעונה השנייה של "ברידג'רטון"/נטפליקס

אסתר מרטינז בת ה-32 מנאשוויל, ארה"ב, נעצרה לאחר שנהגה בשכרות והתרסקה עם מכוניתה - וניסתה לשחד את השוטר שעצר אותה, כשהציעה לו סקס ברוח הסדרה האהובה עליה, "ברידג'רטון", בתמורה לשיחרורה.

על פי הדיווחים, מרטינס שתתה בקבוק שלם של טקילה בזמן שצפתה בתוכנית המצליחה של נטפליקס - וזאת כדי לחגוג את העובדה שהיא פיכחת מזה חודשיים, לאחר שהשתחררה ממכון הגמילה מוקדם יותר באותו יום. גם כן דרך לחגוג. כשעלתה על ההגה שיכורה היא כמובן עברה תאונה שהביאה למעצרה. היא הסבירה לשוטר שעצר אותה שהיא בדיוק צפתה בסדרה "ברידג'רטון", וכי במהלך הצפייה צרכה כמות נכבדת של אלכוהול כדי לחגוג חודשיים בלי אלכוהול וגם לקחה תרופות מרשם באותה העת.

נעצרה על נהיגה בשכרות והציעה לשוטר אקט מיני שלמדה מהסדרה "ברידג'רטון". twitter.com/scoopnash, צילום מסך
נעצרה על נהיגה בשכרות והציעה לשוטר אקט מיני שלמדה מהסדרה "ברידג'רטון"/צילום מסך, twitter.com/scoopnash

לאחר שהוסברו לה האישומים, היא זרקה מספר הערות מיניות כלפי השוטר והציעה לו להמחיש יחד את סצינות הסקס הנלהבות שהיא מכירה מהסדרה "ברידג'רטון". בדו"ח המשטרה שנמסר בידי השוטר נכתב: "בדרך לבית המשפט הלילי במטרה לקבל צו חיפוש, גברת מרטינז החלה להעיר הערות מיניות רבות. היא רצתה לחשוף את שדיה כדי לגרום לקצין המעצר לשחרר אותה. היא הציעה לקיים יחסי מין עם השוטר ולהעניק לו מין אוראלי בתמורה לשחרורה. היא זרקה הערות על קיום יחסי מין/מין אוראלי במושב האחורי של הניידת. גברת מרטינז ניסתה לגרום לשוטר לשנות את החלטת המעצר. רק לאחר שהשוטר הגיב בעוינות, היא הפסיקה. לאחר מכן החלה להעליב/להגיב בתוקפנות במקום לפלרטט".

הסדרה "ברידג'רטון" של נטפליקס. ליאם דניאל/נטפליקס,
מתוך הסדרה "ברידג'רטון" של נטפליקס/ליאם דניאל/נטפליקס

עוד נכתב בדו"ח: "חשוב לציין שהגברת הצהירה שהיא צופה בברידג'רטון, בדגש על סצנות הסקס בסדרה. היא הצהירה שהיא הייתה מעוררת מינית כתוצאה מכך, כמו גם כתוצאה משילוב של סדרת הטלוויזיה וצריכת הטקילה המוגזמת שלה".

גב' מרטינז נכנסה לכלא מטרו נאשוויל ב-18 באפריל והואשמה בנהיגה תחת השפעת אלכוהול (DUI), התנגדות למעצר ותקיפת שוטר. הערבות שלה נקבעה על סך 10,000 דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully