וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעירה הציעה לשלושה שוטרים מין אוראלי כדי שיוותרו לה על דוח

17.9.2015 / 9:40

אריאל אנגרט בת ה-24 נעצרה אחרי שנהגה שיכורה והחביאה על גופה סמים. כשהבינה שהאישומים העומדים נגדה כבדים, הציעה לשוטרים הטבות מיניות תמורת שחרורה

יוטיוב

כולם מכירים את תחושת הבהלה התוקפת כששוטר מסמן לעצור בצד. גם אם לא עשיתם שום דבר רע, תרגישו כאילו אתם מסליקים ברכב קוקאין, אלכוהול וחיות אקזוטיות שהוברחו ממעבר טאבה. במרבית המקרים החששות ההלו לא מוצדקים, אבל אז מגיעות נשים כמו אריאל אנגרט בת ה-24 מפלורידה, ומוכיחה שלפעמים יש סיבה לדאגה. במקרה שלה, סיבה כפולה.

הצעירה נעצרה על ידי שוטר ששם לב לכך שרכבה סוטה מנתיבו. בבדיקה שנערכה לה גילה השוטר כי רמת האלכוהול בדמה גבוהה מהמותר. אם לא די בכך, היא נהגה גם תחת השפעת סמים קלים. אריאל לא התבלבלה, ואמרה לשוטר שתשמח להעניק לו מין אוראלי אם רק ישחרר אותה. השוטר לא חשב שזה רעיון טוב, והיא נלקחה למעצר.

צעירה הציעה לשוטרים מין אוראלי כדי שיוותרו לה על דוח. דיילי מייל, צילום מסך
כנראה שלא מדובר בעפרון הכי חד בקלמר/צילום מסך, דיילי מייל

בחיפוש שנערך על גופה גילתה שוטרת שקית קוקאין שאריאל החביאה בחזייה שלה. כאשר הבינה שההאשמות נגדה יכללו, מלבד נהיגה בשכרות, גם החזקת סמים, היא לא התבללה והציעה לשני שוטרים נוספים שיחררו אותה תמורת מין אוראלי. גם הפעם לא היה לה מזל, ולבסוף היא שוחררה בערבות של 5,000 דולרים.

עוד בנושא:
סוף שמח לזוג שצילם את עצמו עושה סקס ברכבת והסתבך
המשטרה מחפשת את הזוג שקיים יחסי מין ברכבת
גיבור היום: ניהל מרדף אחרי נהגת מסוממת שסיכנה את חיי כולם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully