וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסף מרדכי נפל מהקומה ה-3 - וניצל בזכות הגגון וחבלי הכביסה: "השכנים שמעו בום וירדו"

עודכן לאחרונה: 24.4.2022 / 14:10

מצבו של הילד מוגדר בינוני והמשטרה בודקת את המקרה. הוא טיפס ככל הנראה על כיסא שהושאר בסמוך לחלון, איבד את האחיזה ונפל למטה. הוא נבלם על ידי גגון בגובה של כשלושה מטרים מהקרקע והתגלגל על המדרכה. אחד השכנים: "היינו בשוק והזמנו את כוחות ההצלה"

זירת הנפילה של הילד בן השלוש מקומה שלישית ברחוב נורדאו בבני ברק. אורי סלע
"השכנים שמעו בום". זירת הנפילה בבני ברק/אורי סלע

יוסף מרדכי בן ה-3 נפצע באורח קשה כשנפל אתמול (שבת) מגובה שלוש קומות בבניין מגורים ברחוב נורדאו בבני ברק. מצבו של הילד השתפר ומוגדר בינוני. הוא נבלם על ידי גגון בגובה של כשלושה מטרים מהקרקע והתגלגל על המדרכה. צוות מד"א שהוזעק למקום העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים בלינסון שבפתח תקווה, כשהוא בהכרה מלאה וסובל מחבלת ראש. המשטרה בודקת את המקרה.

אחד השכנים אמר כי אחותו ראתה את הילד אוחז במעקה הדירה ומרים את עצמו מעליו. היא הזהירה אותו וקראה לעברו "תזהר אתה הולך ליפול", קשרה את אופניה בסמוך ולא הסתכלה. לפתע היא שמעה קול חבטה והבחינה בילד לאחר שנפל. "אחותי נבהלה וברחה. השכנים שמעו בום, ירדו למטה וראו מה קרה. הזעקנו את כוחות ההצלה", אמר השכן. לדבריו, אביו של הילד התפלל בעת התאונה. "כשחזר הוא היה חיוור כולו. כולנו היינו בשוק".

זירת הנפילה של הילד בן השלוש מקומה שלישית ברחוב נורדאו בבני ברק. אורי סלע
"נבלם על גגון כשלושה מטרים מהקרקע". זירת הנפילה בבני ברק/אורי סלע

לדברי שכן נוסף, הילד טיפס על כיסא שהושאר בסמוך לסורגי החלון. בהמשך, איבד את אחיזתו וכשהילד נפל, אחותו בת ה-6 קראה לאם תוך שפרצה בבכי: "תראי מה קרה. הוא למטה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully