וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי בושה: גבר נעצר בחשד שגנב קלנועית של אישה נכה בתל אביב

עודכן לאחרונה: 24.4.2022 / 9:10

בצילומי אבטחה נראה הגבר, תושב השטחים בן 34, מעמיס את הקלנועית שחנתה בסמוך לביתה של האישה על רכבו - ונוסע מהמקום. חוקרי המשטרה איתרו את החשוד, שלאחר חקירתו השיב את הקלנועית, בשווי אלפי שקלים, לבעליה

בווידאו: גניבת קלנועית מאישה נכה בת"א/דוברות המשטרה

תושב השטחים בן 34 נעצר בחשד שגנב קלנועית בשווי אלפי שקלים מאישה נכה בתל אביב, כך נמסר היום (ראשון) מהמשטרה. המתלוננת, בת 34, מסרה כי קיבלה את הקלנועית מארגון "יד שרה".

בצילומי אבטחה נראה הגבר כשהוא לוקח את הקלנועית שחנתה ברחוב קהילת ורשה הסמוך לביתה של הנכה, מעמיס אותה על רכבו ונוסע מהמקום. חוקרי המשטרה איתרו את החשוד שבסיום חקירתו השיב את הקלנועית לבעליה.

המשטרה עצרה גבר בחשד כי גנב קלנועית של אישה נכה בת"א. החשוד אותר, החזיר את הקלנועית הגנובה, שהושבה ע"י השוטרים לבעליה. דוברות משטרת ישראל
גנב קלנועית בשווי אלפי שקלים. תיעוד הגניבה/דוברות משטרת ישראל

בשבוע שעבר נעצר גבר בן 44 לאחר שגנב רכב ובתוכו הכלב של בעלי הרכב. לאחר מצוד אחריו, נעצר החשוד, והרכב והכלב הושבו לבעליהם.

"הלכתי עם חבר שלי לנמל תל אביב להסתובב עם הכלבים", מספרת אופיר דולב, בעלת הרכב, בת 22 מבת ים. "ראינו הומלס וניגשנו לבדוק אם הוא בסדר, בזמן שהרכב שלי נשאר במכונית. ואז פתאום מישהי צעקה שנזיז אותו, ושמנו לב שהרכב נוסע", היא משחזרת. "בהתחלה חשבנו שזו היא ברכב. השארנו אותו מונע קרוב אלינו. אבל אז שמנו לב שמי שנכנס אליו היה גבר, נראה כמו נרקומן. הוא דפק גז וברח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully