וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני מיעוטים תקפו את מלכת היופי לשעבר ברמלה וחטפו את כלבתה

עודכן לאחרונה: 21.4.2022 / 15:03

תהילה לוי יצאה לטיול קצר עם כלבתה הגורה הארלי ואחיה הצעיר בעיר. בשעה שיצאו המתין רכב ובו שני בני מיעוטים, שאחד מהם החל להכות את לוי ולקח את הכלבה בכוח. השניים ברחו משם ולוי הגישה תלונה למשטרה. "נגררתי על כל הכביש עם הרצועה בידיים - נשבר לי הלב"

מלכת היופי תהילה לוי וכלבתה הארלי שנחטפה 21.04.2022. באדיבות המצולמים
לוי וכלבתה שנחטפה/באדיבות המצולמים

תהילה לוי, מלכת היופי לשעבר, הגישה אתמול (חמישי) תלונה במשטרה לפיה כלבתה נחטפה ממנה על ידי בני מיעוטים ליד ביתה ברמלה. לדבריה בני מיעוטים תקפו אותה כשטיילה עם כלבתה הארלי ואז לקחו את הכלבה תוך שמותירים אותה להיגרר על הכביש בעקבותיהם.

"יצאתי לטיול עם הכלבה שלי הארלי ואחי הקטן אורי. בחוץ, ממש מטרים ספורים מהבית, חיכה רכב עם שני בני מעוטים", משחזרת לוי. "הסתובבתי בדיוק 3 דקות עם הכלבה ואז התכוונתי לחזור הביתה כשהארלי בידיים שלי. אבל כשחזרתי אחד מבני המיעוטים ירד מהרכב שלו, ואז התחיל להכות אותי ולקח אותה. הספקתי לאחוז ברצועה, והוא הפיל אותי על הרצפה, הכה אותי, נכנס לרכב וכשאני עוד אוחזת ברצועה פשוט נסע ונגררתי על כל הכביש".

לוי חושדת כמדובר במעשה מכוון כלפיה. "השכנים אמרו שלאורך כל היום ראו את האנשים האלה יושבים בגינה. נראה לי שחיכו לי. אח שלי בן 11 עם אוטיזם, וזה עשה לו טראומה, הוא לא מפסיק לדבר על זה", המשיכה לספר. "הכלבה שלי היא גורה, נמצאת אצלי כבר ארבעה חודשים. ברור שנשבר לי הלב. במשטרה אמרו שיש סיכוי קלוש שהכלבה תחזור אלי. בכיתי. אך מאמינה שיש תקווה ואני לא מתכוונת לוותר", היא אומרת.

לטענתה היא התלוננה במשטרה והעבירה את כל המידע הדרוש. "מספר רכב ותיאור מלא של הרכב והתוקפים. יש מצלמות לאורך כל הרחוב", היא מציינת. "לא נעשה עדיין שום דבר והתשובות והטיפול שקיבלתי ממשטרת ישראל הוא מגוחך", האשימה.

ניידת משטרה, מיכל רנד מפגינה מול ביתה של צופית גרנט בתל אביב. אביב חופי
גבר בן 44 נעצר לאחר שגנב רכב ובו הכלב של הבעלים/אביב חופי

בתוך כך, אירוע דומה אירע אתמול בתל אביב, שם נעצר גבר בן 44 לאחר שגנב רכב ובתוכו הכלב של בעלי הרכב. לאחר מצוד אחריו, נעצר החשוד, והרכב והכלב הושבו לבעליהם.

"הלכתי עם חבר שלי לנמל תל אביב להסתובב עם הכלבים", מספרת אופיר דולב, בעלת הרכב, בת 22 מבת ים. "ראינו הומלס וניגשנו לבדוק אם הוא בסדר, בזמן שהרכב שלי נשאר במכונית. ואז פתאום מישהי צעקה שנזיז אותו, ושמנו לב שהרכב נוסע", היא משחזרת. "בהתחלה חשבנו שזו היא ברכב. השארנו אותו מונע קרוב אלינו. אבל אז שמנו לב שמי שנכנס אליו היה גבר, נראה כמו נרקומן. הוא דפק גז וברח".

עוד בוואלה!

רכב התהפך ופגע למוות בגבר בגינת כלבים בקריית מוצקין

לכתבה המלאה

"זה קרה אתמול אחר הצהריים, סביב 16:00-17:00, ברחוב הירקון", המשיכה אופיר לספר. "המשטרה חסמה הכל, והגבר ירד מהרכב עם הטלפונים. בסוף הכל חזר. גם הרכב, גם הכלב, גם הטלפונים".

"כל הסיפור הזה נמשך כשעה", היא סיכמה. "לא בטוחה מה היה כל הזמן הזה כשהייתי בצומת של הנמל. נשארתי בלי כלום. בלי טלפון. בלי החבר. נשארתי שם כל הזמן בלי לדעת מה קורה. הרגשתי פחד אלוהים. היה אכפת לי רק מהכלב".

לאחר המרדף אחריו, עצרה המשטרה את החשוד ולקחה אותו לתחנת המשטרה. היום החשוד יובא לדיון בהארכת מעצרו בבית המשפט השלום בעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully