וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנט בחגיגות המימונה עם חברי ימינה: "חזקים ביחד"; נתניהו: "כבר חוזרים לשלטון"

עודכן לאחרונה: 24.4.2022 / 7:59

אחרי שנתיים של הפוגה בשל הגבלות הקורונה, ברחבי הארץ חגגו הערב את חג המימונה של יוצאי מרוקו. על פי המסורת, גם הפוליטיקאים יצאו להשתתף בחגיגות: ראש הממשלה בנט הגיע למשפחת אזולאי בשילת, נתניהו הגיע למשפחת מלכה באור יהודה. "חג של פריחה, התחדשות, ואחדות"

אחרי שנתיים של הפוגה בשל הגבלות הקורונה, ברחבי הארץ חגגו הערב (שבת) את חג המימונה. חדשות וואלה! הצטרפו אל משפחת פרץ משדרות, שהחלה את ההכנות לחג כבר לפני שבוע וסיפרה כי השנה הם ציינו את המועד בסימן אחדות בעם. "החג מסמל שמחה גדולה ואחדות בכל העם, בלי להבדיל בין עדות - כולם מוזמנים", אמרה סמדי פרץ שהזמינה את תושבי העיר לביתה.

מאיה גוזלן, תושבת שדרות שחגגה גם היא את המימונה, אמרה כי "זה חג של פריחה, התחדשות, ואחדות". החגיגות נערכות ברקע המתיחות הביטחונית בדרום, אך החוגגים אומרים כי אינם מפחדים. "אנחנו נמשיך לחגוג למרות כל הרקטות והאזעקות", אמרה גוזלן.

תמי כהן הגיעה מטירת הכרמל למימונה בשדרות. "חששנו קצת אבל חייבים להתקדם. לא ניתן להם לנצח אותנו. זה חג של שמחה. באנו לשדרות לשמוח". היא הוסיפה. "למרות השבוע שעבר אנחנו לא מפחדים. אף אחד לא ישבית את שמחתנו. עם ישראל חי מאז ומתמיד".

המימונה בבית משפחת פרץ, 23 באפריל 2022. ראובן קסטרו
המימונה בבית משפחת פרץ, הערב/ראובן קסטרו
בווידאו: חגיגות המימונה - ללא מסכות/קרדיט: פייסבוק בנימין נתניהו
ראש הממשלה נפתלי בנט חוגג מימונה 23 באפריל. יואב איתיאל
בנט בבני עי"ש, הערב/יואב איתיאל

על פי המסורת, גם הפוליטיקאים יצאו להשתתף בחגיגות. ראש הממשלה נפתלי בנט הגיע לבית משפחת אזולאי במושב שילת הסמוך למודיעין. משם המשיך בנט למימונה אצל יועצו יותם בן-יצחק במושב בני עיי"ש. "בימים שמדברים על ישראל הראשונה והשנייה, אני יודע שיש עם ישראל אחד וכולנו ביחד. חג מימונה שמח", אמר בנט.

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו ורעייתו שרה מתארחים בבית משפחת מלכה באור עקיבא. נתניהו בירך את החוגגים ונשא נאום בו הבטיח את שובו של הליכוד לשלטון בקרוב. "ראיתם איזה פיתוח קורה כאן? גאה שהיה לי חלק בפיתוח הזה וביטול העניין הזה של פריפריה", אמר. "החג הזה משקף את האחדות של עם ישראל וזה חג של כל עם ישראל. בימים האחרונים כשאני מסתובב באור עקיבא ומדבר עם האנשים הם מקווים ומאמינים ומייחלים שנחזור למסלול הנכון והבטוח עם בטחון ושגשוג ובעזרתכם נשיג את זה במהרה בימינו יותר מהר ממה שאתם חושבים".

יואב איתיאל
גדעון סער במימונה בבית משפחת בוסקילה באשקלון, 23 באפריל 2022. ללא קרדיט, תמונות גולשים
השר סער במימונה בבית משפחת בוסקילה באשקלון, אתמול/תמונות גולשים, ללא קרדיט
יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר חוגג מימונה. 24 באפריל 2022. סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
איתמר בן גביר וגלית דיסטל-אטבריאן במימונה/אתר רשמי, סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

ראש העיר המכהן השר לשעבר יעקב אדרי הממתין לשימוע טרם הגשת כתב אישום כנגדו נמנע מלהגיע לאירוע. במקומו ישב לצידו של נתניהו שמחה יוסיפוב, ראש העיר לשעבר ומי שמילא את מקומו בעת שהורחק מהעירייה בשל התיק. הוא קידם את נתניהו: "אנחנו מקבלים את ראש ממשלה האהוב שלנו עם רעיתו שרה, היתה מסורת יפה שהתחילה אצלי בבית עוד כשהיה שר אוצר, והיא תחזור, והוא יחזור, כראש ממשלה. אנחנו אוהבים אותך והעם אוהב אותך".

שר הביטחון בני גנץ בחגיגות המימונה, 23 באפריל 2022. אלעד מלכה, אתר רשמי
גנץ בחגיגות המימונה בבית משפחת עמר במושב תלמי יחיאל, אתמול/אתר רשמי, אלעד מלכה
מרב מיכאלי וחברי מפלגת העבודה במימונה בביתו של ניסים לסרי, 23 באפריל 2022. ללא קרדיט, אתר רשמי
שרי מפלגת העבודה במימונה בבית משפחתו של ניסים לסרי, אתמול/אתר רשמי, ללא קרדיט
מפלגת הציונות הדתית חוגגת מימונה בביתו של הרב שמעון כהן בבאר שבע. 24 באפריל 2022. סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
בצלאל סמוטריץ' ומפלגת הציונות הדתית במימונה בבאר שבע/אתר רשמי, סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

שר המשפטים גדעון סער הגיע למימונה אצל גבי ודבי בוסקילה באשקלון. יחד עם יו"ר סיעת תקווה חדשה ח"כ שרן השכל והמשנה לראש העיר אשקלון וראש מטה תקווה חדשה בעיר מישל בוסקילה.

מפלגת הציונות הדתית הגיעה לביתו של הרב שמעון כהן בבאר שבע לחגוג את המימונה כמידי שנה.
יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ': מסר כי "בחג של אחדות ואמונה אנו אומרים לעם ישראל בקרוב נשיב את מדינת ישראל לדרך המלך עם אחדות של כל חלקי עם ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully