וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר כארבע שעות: 2 האחיות שנכנסו לאזור החשוד כשדה מוקשים - חולצו בשלום

עודכן לאחרונה: 13.4.2022 / 18:48

הילדות, בנות 6 ו-13, שסיירו בנחל תמר עם משפחתן, סטו בטעות מהשביל המסומן ונכנסו לאזור החשוד במיקוש. למקום הוזעקו שוטרים, מתנדבי משטרה מיחידת החילוץ ערבה, גורמי צבא והצלה. הפעילות במקום נמשכה כמה שעות בסופן צוות של חיל הנדסה חילץ אותן

בווידאו: שתי אחיות נכנסו לאזור החשוד כשדה מוקשים בנחל בדרום/צילום: יחידת חילוץ ערבה

שתי מטיילות אחיות בנות 6 ו-13 שככל הנראה טעו היום (רביעי) בדרך, ונכנסו לאזור נחל תמר לשטח שבו על פי החשד ישנו שדה מוקשים - חולצו בשלום. תחילה הוזעקו למקום שוטרים, מתנדבי משטרה מיחידת החילוץ ערבה, גורמי צבא והצלה. צוות של חיל הנדסה גם הוא הגיע למקום וחילץ אותן לאחר כארבע שעות.

מהמשטרה נמסר כי "התקבל דיווח על אודות שתי מטיילות שככל הנראה טעו בדרך ונכנסו לאזור נחל תמר לשטח ובו על פי החשד שדה מוקשים. אנו פונים לציבור לטייל רק במקומות המיועדים לכך ולעמוד בקשר עם איש קשר בנוגע לזמני הגעה לנקודות ציון קבועות מראש".

2 מטיילות טעו בדרך ונכנסו לאזור נחל תמר לשטח ובו עפ"י החשד שדה מוקשים, 13 באפריל 2022. יחידת חילוץ ערבה, אתר רשמי
זירת החילוץ/אתר רשמי, יחידת חילוץ ערבה
הנחל בו נתקעו שתי המטיילות בתוך שדה מוקשים, 13 באפריל, 2022. יחידת חילוץ ערבה, אתר רשמי
זירת החילוץ/אתר רשמי, יחידת חילוץ ערבה

בחודש ינואר בצפון הארץ, הרשות לפינוי מוקשים ונפלים במשרד הביטחון השמידה מאות קילוגרמים של תחמושת סורית ממלחמת ששת הימים. מצבור התחמושת, שכלל פצצות מרגמה, רימוני רסס ומרעומים, התגלה בבונקר סורי ישן ברמת הגולן לפני כחודשיים.

פיצוץ התחמושת בוצע משיקולי בטיחות, על מנת שלא יהיה צורך להוביל את התחמושת הישנה בדרכים. בזמן הפיצוצים נסגרו כבישים ושטחים ברמת הגולן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully