וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוג הורים מאזור ירושלים הואשמו בתקיפת ילדיהם

עודכן לאחרונה: 13.4.2022 / 3:04

לפי כתב האישום, זוג ההורים היכה את הילדים מספר רב של פעמים תוך שימוש בחגורה, בתגובה לכך שלא עשו כדבריהם או הרעישו. באירוע נוסף הכה האב את בנו לאחר שהסתכל על זוג חילוני ברחוב, ובאירוע אחר בעט בו כשניסה להימלט מהבית

זוג הורים מאזור ירושלים הואשמו היום (שלישי) בתקיפת ילדיהם במספר רב של אירועים. ההורים, בשנות ה-50 לחייהם, הואשמו בעבירות של תקיפת קטין על ידי אחראי ותקיפה בנסיבות מחמירות.

על פי כתב האישום, באחד מהאירועים שהתרחש במהלך שנת 2019, התבונן ילדם על זוג חילוני שצעד יחד ברחוב, ובתגובה תפס אותו האב והכה אותו בעורפו. באירוע אחר באותה שנה, בעט האב בבנו כשניסה להימלט מהבית מחשש שהאב יכה אותו. כמו כן, במספר רב של הזדמנויות נהגו בני הזוג להכות את ילדיהם באמצעות חגורה בתגובה לכך שלא עשו כדבריהם או הרעישו למורת רוחם.

ילדה עצובה מליטה את פניה בין ידיה. ShutterStock
האב היכה את בנו כי הסתכל על חילונים ברחוב/ShutterStock

בפברואר הגישה פרקליטות מחוז דרום לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד בני זוג מדימונה בגין תקיפה והתעללות בילדי האישה מנישואים קודמים, בני ה-9 וה-10. לפי כתב האישום, הגבר היה מכה ומתעלל בילדים פעמים רבות, לאורך תקופה ארוכה. אמם של הילדים הייתה עדה למעשים, אך לא עשתה דבר כדי למנוע מבן זוגה להתעלל בילדיה ולא לקחה אותם לקבל טיפול רפואי.

באותו חודש נעצרו אב ובת זוגו מצפון הארץ בחשד להתעללות חמורה בשלושת ילדי האב במספר רב של מקרים. על פי החשד הם נהגו לכלוא את הילדים, בני 5, 7 ו-8, באחד החדרים בביתם, והכו והרעיבו אותם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully