וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיבוק של אימא בלב הקרבות: הרופאה מביה"ח הישראלי באוקראינה פגשה את אמה שחולצה מהאש

עודכן לאחרונה: 12.4.2022 / 19:58

לאחר שבתה של נטליה, ד"ר אנה לוין, לא הצליחה ליצור קשר עם אמה במשך 3 ימים בזמן ששהתה במליטופול, החל מבצע החילוץ בהובלת גורמים בישראל ובחו"ל ובסיוע משרד החוץ וגופים נוספים. ד"ר לוין סיפרה בהתרגשות על רגעי האיחוד לאחר כשנה שלא נפגשו: "גאה להיות ישראלית"

בווידאו: איחוד בין רופאה בבית החולים שדה "כוכב מאיר" לבין אמה שחולצה מאזור קרב באוקראינה/צילום: שיבא

הבוקר (שלישי) התרחש איחוד מרגש בבית החולים שדה "כוכב מאיר" שבאוקראינה בין ד"ר אנה לוין, רופאת ילדים מקופת חולים מאוחדת, לבין אמה, נטליה, שחולצה מאזור הקרב בעיר מליטופול שבדרום מזרח המדינה.

בנוכחות כלל חברי המשלחת, ד"ר לוין ואמה התבשרו שהאם תצטרף לסבב הנוכחי בסוף השבוע הקרוב וזאת לאחר שלא נפגשנו זה כשנה. ד"ר לוין שהתרגשה רבות מהאירוע אמרה כי "כשקיבלתי את האפשרות להצטרף למשלחת ידעתי שזה המינימום שאני יכולה לעשות ולכן הצטרפתי בלב פתוח. אני כל כך גאה להיות ישראלית. אתם המשפחה שלי".

אמה של אנה המשיכה וסיפרה כי "כשסיפרתי לסביבה על הבית חולים שדה, הרגשתי נציגה שלכם. אני רוצה להגיד תודה ענקית למדינת ישראל ולעם ישראל על כל הסיוע".

איחוד מרגש בין רופאה בבית החולים שדה "כוכב מאיר" לבין אמה שחולצה מאזור קרב באוקראינה. ענת גלס, אתר רשמי
איחוד מרגש/אתר רשמי, ענת גלס
איחוד מרגש בין רופאה בבית החולים שדה "כוכב מאיר" לבין אמה שחולצה מאזור קרב באוקראינה. ענת גלס, אתר רשמי
רגע האיחוד/אתר רשמי, ענת גלס

המפגש וחילוץ האם התרחשו בעקבות דאגתה של ד"ר לוין על כך שלא הצליחה ליצור קשר עם אמה במשך שלושה ימים. מבצע החילוץ של האם התנהל בהובלת גורמים בישראל ובחו"ל ובסיוע משרד החוץ וגופים נוספים.

"בית החולים שדה מממש הלכה למעשה את הציווי לאנשי הצוות הרפואי להושיט יד עוזרת לכל אדם באשר הוא אדם", אמר מנהל בית החולים שדה "כוכב מאיר" דני מושיוב. "כשנחשפנו למקרה האנושי של ד"ר לוין ואמה, מיד נרתמנו לאתגר והפכנו את הבלתי אפשרי לאפשרי".

  • עוד באותו נושא:
  • אוקראינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully