וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המצוד אחר מחבל הפיגוע בת"א נמשך: המשטרה פרסמה תמונה של חשוד מהזירה

עודכן לאחרונה: 8.4.2022 / 8:11

הציבור נקרא לסייע באיתור המחבל, שככל הנראה לבש שחורים. בתיעוד שפרסמה המשטרה, נראה החשוד צועד ברחוב סמוך לזירת הפיגוע. מוקדם יותר דיווחו עדי ראייה שהמפגע לבש חולצה קצרה שחורה, מכנסיים שחורים ותיק גב כחול. "הוא ככל הנראה ברח לאחת הסמטאות"

בווידאו: תיעוד החשוד בפיגוע הירי בת"א/משטרת ישראל

המשטרה פרסמה הלילה (שישי) תיעוד של החשוד בפיגוע בתל אביב, וביקשה את עזרת הציבור באיתורו. בסרטון נראה אדם לבוש שחורים צועד ברחוב דיזינגוף, סמוך לזירת האירוע. המשטרה מבקשת מכל המזהה אדם זה להתקשר למוקד 100.

מוקדם יותר דיווחו עדי ראייה כי המחבל לבש חולצה קצרה שחורה, מכנסיים שחורים ותיק גב כחול, וככל הנראה חמוש באקדח. במשטרה מסרו כי "הציבור מתבקש לדווח על כל אדם או אירוע חשוד".

מפקד מחוז תל אביב עמי אשד אמר כי "המחבל ככל הנראה ברח לאחת הסמטאות". לאחר הדיווחים על האירוע ביקשה המשטרה מהתושבים להישאר בבתים ולסגור את הדלתות.

המחבל בזירת פיגוע ברחוב דיזנגוף תל אביב, 7 באפריל 2022. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים, תמונות גולשים
המשטרה מבקשת את עזרת הציבור באיתור אדם זה. החשוד מהזירה/תמונות גולשים, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים
זירת פיגוע ברחוב דיזנגוף תל אביב, 7 באפריל 2022. ראובן קסטרו
זירת הפיגוע/ראובן קסטרו

מחקירת האירוע עולה כי המחבל הגיע ל"אילקה בר" שברחוב דיזינגוף בעיר, לב האזור בו מבלים צעירים רבים ביום חמישי בערב, פתח באש - ונמלט. כוחות ימ"מ רבים ומאות שוטרים נמצאים בעיר בניסיון לאתר את המחבל. תחילה התרכזו הכוחות סביב בניין ברחוב, אך החשש שהמחבל מתבצר שם נשלל. לאחר כשעה וחצי נעצר חשוד, אך ככל הנראה לא מדובר במחבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully