וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קיוויתי לא למות, המשכתי לרוץ, לא הסתכלתי אחורה": עדויות מהפיגוע בת"א

עודכן לאחרונה: 8.4.2022 / 0:20

אנשים רבים שנכחו בזמן הפיגוע בת"א, בו נהרגו שניים וארבעה נפצעו באורח קשה, מספרים על רגעי האימה בזמן הבילוי. "ישבנו שתינו בירה, זכוכיות התחילו להתפוצץ". טל צור, המתגורר ברחוב סמוך סיפר: "אני יושב בסלון, פתאום צרור, בום של החיים

פיגוע ברחוב דיזנגוף תל אביב/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

מבלים רבים שנכחו בזירת הפיגוע ברחוב דיזינגוף בתל אביב, בו נהרגו שני בני אדם ונפצעו ארבעה בני אדם באורח קשה, מספרים על רגעי החרדה. "כדורים עפו לי מעל הראש והוא לא מפסיק לירות". האירוע עדיין לא הסתיים, והמשטרה מנהלת מצוד אחר המחבל וקוראת לתושבי העיר להסתגר בבתים ולהישאר מתחת לגובה החלונות.

"ישבנו ושתינו בירה. פתאום שמענו יריות לכל עבר. היה בום ועוד בום ועוד בום, זכוכיות התחילו להתפוצץ. פשוט מזעזע, לא הבנתי שזה פיגוע", סיפר אחד מהלקוחות, נתנאל ברקאי, לוואלה!. "כיוון מבחוץ לרחוב. חשבתי מישהו צוחק עליי, רק אחרי זה הבנתי שזה פיגוע. כדורים עפו לי מעל הראש והוא לא מפסיק לירות. לא הסתכלתי אחורה, קיוויתי לא למות והמשכתי לרוץ".

זירת פיגוע ברחוב דיזנגוף תל אביב, 7 באפריל 2022. ראובן קסטרו
זירת הפיגוע/ראובן קסטרו

"אני יושב בסלון, פתאום צרור, בום של החיים. כל השכונה יצאה. השוטרים יוצאים ורצים", סיפר טל צור, המתגורר ברחוב גוטליב בעיר.

עמית, בן 25, צעיר נוסף שישב בבר בעת הפיגוע: "ישבתי פה בחוץ. הייתי עם הגב אליו. התנפצו זכוכיות וכולם התחילו לרוץ. נשארתי אחרון. היו כמה יריות, פיצוצים, זכוכיות. כולם רצו לבפנים, צעקו 'כנסו לבפנים, יריות'".

גם סגן ראש עיריית אשדוד, אלי נכט, ישב בבית קפה בתל אביב, סמוך לזירת הפיגוע, כשהחל הירי. "זה מטורף, פתאום נשמעו יריות, בבודדת, אנשים התחילו לרוץ בכל מיני כיוונים", אמר נכט, "בעל המקום מיד אמר לכולם להכנס לתוך העסק, כולם נכנסו פנימה, אנשים צעקו, כמה התחילו לבכות. אני עדיין במקום, רואים את הפעילות מסביב, המון כוחות בטחון שהגיעו מיד לזירה, מחכים שיסתיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully