וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כים בימינה בוחנים: להקים מחדש את מפלגת הבית היהודי

עודכן לאחרונה: 7.4.2022 / 18:40

שקד, אורבך וסילמן שוחחו ביממה האחרונה על הנושא במקרה של פיצול מימינה. השלושה דנו על האפשרות מתוך הנחה שיהיה ניתן למשוך אל המפלגה קהל אבוד מהציונות הדתית. סילמן אף קיבלה פנייה דרך בעלה, לפיה תהיה לה אפשרות לשמר את השיריון שהובטח לה בליכוד

בווידאו: ח"כ סילמן עוזבת את ביתה ברחובות ומסרבת לענות לשאלות עיתונאים/מערכת וואלה!

בצל המשבר הפוליטי בעקבות פרישת ח"כ עידית סילמן מהקואליציה, חברי כנסת במפלגה שוחחו ביממה האחרונה על אפשרות להקים מחדש את מפלגת הבית היהודי שתשמש אותם כפלטפורמה במקרה של פיצול מימינה. חברי הכנסת שהיו מעורבים במהלך הם איילת שקד, ניר אורבך ועידית סילמן.

האחרונה אף קיבלה פנייה על כך באמצעות בעלה שמוליק סילמן ונאמר לה כי תהיה לה אפשרות לשמר את השיריון שהובטח לה בליכוד, אם לא תרצה להתמודד לבסוף בפלטפורמה של הבית היהודי. חברי הכנסת במפלגה שוחחו על האפשרות מתוך הנחה שתהיה להם יכולת להשתמש במפלגה שיהיה ניתן למשוך אליה קהל אבוד מהציונות הדתית שאינו מזוהה יותר עם ראש הממשלה נפתלי בנט אך גם סבור שיו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' אינו מייצג אותם.

איילת שקד בכנס הרשויות המקומיות של לשכת רואי החשבון, 4 באפריל 2022. ניב אהרונסון
תעמוד בראש המפלגה. שקד/ניב אהרונסון

תחת מפלגה שלה שלד קיים עם מוסדות שיהיה ניתן להקים מחדש, יהיה ניתן להציב גם את איילת שקד בראשות המפלגה ולא לשלבה במקום נמוך במפלגה קיימת. חלק מהאפשרות נדונה מתוך הנחה כי בליכוד לא ישריינו שלושה ח"כים אם וכשיפרשו מהקואליציה.

בתגובה לפרסום, שמוליק סילמן סרב להגיב. ח"כ ניר אורבך מסר כי "אלו דיבורי סרק" וח"כ איילת שקד מסרה: "הנושא לא עלה, לא דובר ולא על הפרק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully