וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעיון הגאולה ותפיסת עולמו: בתי ספר חילוניים יקדישו יום חינוך לרבי מלובביץ'

עודכן לאחרונה: 6.4.2022 / 17:11

ראש העיר חולון וראש העיר ראש העין החליטו לציין לראשונה בכלל מוסדות החינוך את יום הולדתו של הרבי. חסידות חב"ד, שקידמה את היוזמה: "יום החינוך יעלה על נס את ערכי הגאולה וביאת המשיח"

חולון וראש העין יציינו את יום הולדתו של הרבי מלובביץ', י"א בניסן, ביום חינוך בבתי הספר. במסגרת החלטתם של ראש העיר חולון מוטי ששון וראש העיר ראש העין שלום בן משה, שתציין 120 שנים מהולדתו, ילמדו לראשונה תלמידים בכלל מוסדות החינוך, כולל חילוניים, על מורשתו ואמונותיו של הרבי ועל רעיון הגאולה.

היוזמה תצא לפועל בשיתוף חסידות חב"ד, שהרבי מלובביץ' היה האדמו"ר השביעי והאחרון שלה. תנועת חב"ד העולמית הודתה לראשי הערים על "הפיכת יום הולדתו של הרבי מלך המשיח ליום חינוך מיוחד שיאפשר לכל עם ישראל לפגוש את משנתו הענפה של הרבי מלובביץ', ויעלה על נס את הערכים הנפלאים של הרבי, ובראשם הגאולה וביאת המשיח".

הרבי מלובאוויטש. חב"ד ישראל, מערכת וואלה! NEWS
הרבי מלובביץ'/מערכת וואלה! NEWS, חב"ד ישראל

"הרבי מלובביץ' מלך המשיח הוא דמות המסמלת אהבה ואחדות בקרב כלל ישראל. נרצה בעת ציון תאריך מיוחד זה להזכיר לכל עם ישראל את יסודות האמונה אותם מנחיל הרבי לכולנו, ביניהם הגאולה. אחד מעיקרי משנתו היא להנחיל לעולם כי כל דבר שקורה בעולם בין אם הוא טוב או רע, קורה לקראת הגאולה האישית והכללית", הוסיפו.

בארצות הברית מציינים את מורשתו של הרבי מדי שנה בצו נשיאותי, שנחתם בטקס משותף עם שלוחי חב"ד, עוד מימי הנשיא ג'ימי קרטר. התאריך המקביל ליום הולדתו העברי מוגדר "יום החינוך והשיתוף", ומוקדש לשיפור החינוך במדינות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully