וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

30 חודשי מאסר לפלסטיני שהתחזה לשוטר וביצע מעשים מגונים בצעירה בלוד

עודכן לאחרונה: 4.4.2022 / 10:39

רוחי והדאן בן ה-28, תושב הכפר רנתיס שבאזור אלעד ששהה בישראל בניגוד לחוק, הודה כי הזדהה בפני צעירה כבלש, שאל אותה מדוע אינה עוטה מסכה וביצע "חיפוש" על גופה לאחר שאיים עליה כי יזמין משטרה אם תסרב. "הרים את חזייתה, מישש את ירכיה וחשף את ישבנה"

בית משפט השלום ברמלה גזר היום (שני) 30 חודשי מאסר בפועל על רוחי והדאן, צעיר בן 28 מהכפר רנתיס שבשטחים, שהודה שביצע מעשים מגונים בצעירה בלוד כשהוא שוהה בישראל בניגוד לחוק, תוך שהוא מתחזה לבלש משטרתי.

לפי כתב האישום המותקן שהוגש נגדו, במאי 2021 הוא ניגש לצעירה בת 27 שצעדה בלוד, הזדהה בפניה כבלש משטרתי, שאל אותה מדוע אינה עוטה מסכה, דרש ממנה להזדהות ואיים עליה שיזמין ניידת משטרה אם תסרב לעשות זאת.

בית משפט השלום ברמלה. גוגל, אתר רשמי
"תעוזה עבריינית", בית משפט השלום ברמלה/אתר רשמי, גוגל

והדאן ביצע חיפוש ברכבה, צילם את תעודת הזהות ורישיון הרכב שלה והיא מסרה לו את מספר הטלפון שלה. לאחר מכן, דרש מהצעירה לבצע "חיפוש" גם על גופה, כדי לוודא שאינה מחזיקה סמים.

"בעודו עורך את 'החיפוש', הרים את חזייתה, מישש את ירכיה וחשף את ישבנה", נכתב בכתב האישום. "לאחר מכן עזב את המקום והתקשר לאיים עליה שאם תספר על אודות המקרה תמצא עצמה 'מסובכת בחקירות משטרה ממושכות'". בהמשך, התקשר אליה עשרות פעמים נוספות ושלח לה הודעות קוליות "כדי להפחידה ולהטרידה".

בית המשפט גזר על והדאן 27 חודשי מאסר בפועל, וכן הפעיל עונש מאסר על תנאי של שלושה חודשים נוספים שעמד נגדו. כמו כן, גזר עליו עונשי מאסר על תנאי ופיצויים של 25 אלף שקלים. "המתואר בעובדות כתב האישום מלמד על תעוזה עבריינית וכעוצמתה של זו, כך גם חריפות הענישה הראויה למעשים שכאלה", נכתב בגזר הדין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully