וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טקס אזכרה ללוחמת מג"ב שנרצחה בפיגוע בחדרה: "הותירה חלל שלא ניתן למלא לעולם"

עודכן לאחרונה: 3.4.2022 / 12:00

אחת המשתתפות בטקס לזכר שיראל אבוקרט התעלפה וטופלה במקום על ידי צוותי רפואה. חברתה שנפצעה בפיגוע הגיעה מבית החולים לבית העלמין. חבריה ספדו לה: "הייתה ציונית בנשמה, תחסר מאוד". אמה בכתה על הקבר: "לא יכולה להשאיר אותך פה ככה"

בווידאו: טקס האזכרה של שיראל אבוקרט שנרצחה בפיגוע בחדרה/שלומי גבאי

עשרות בני אדם וחברים הגיעו היום (ראשון) לטקס האזכרה של לוחמת מג"ב שיראל אבוקרט שנרצחה בפיגוע בחדרה בשבוע שעבר. בין המשתתפים קרובים וחברים של הלוחמת, סגן מפקד מג"ב ביהודה ושומרון, נצ"מ רוני פארס, וסנ"צ סלמן עווידה, המפקד של שיראל. אחת המשתתפות בטקס התעלפה וטופלה במקום על ידי צוותי רפואה.

הלוחמת נוי דואק שנפצעה בפיגוע ומאושפזת בבית החולים יפה, הגיעה לטקס וספדה לשיראל. "היה לי חשוב להשתתף בהלוויה ובאזכרה של שיראל. אני בוכה המון בגללה, היא חסרה לי מאוד", אמרה.

לוחמת ששירתה עם שיראל בפלוגה סיפרה כי שיראל ראתה בשירות שלה שליחות. "שיראל הייתה מורעלת על מג"ב. היא הגשימה חלום להתגייס והייתה ציונית בנשמה שלה. אם הייתה צריכה לבחור דרך למות אין ספק שהייתה בוחרת בהגנה על ארץ הקודש והצלת יהודים. היא חסרה לנו מאוד והותירה חלל שלא ניתן יהיה למלא לעולם", ציינה.

טקס האזכרה של שיראל אבוקרט שנרצחה בפיגוע בחדרה. שלומי גבאי
"תחסר לנו מאוד". טקס האזכרה של שיראל אבוקרט/שלומי גבאי
טקס האזכרה של שיראל אבוקרט שנרצחה בפיגוע בחדרה. שלומי גבאי
"חלל שלא ניתן למלא". טקס האזכרה של שיראל אבוקרט/שלומי גבאי

שיראל אבוקרט נרצחה בפיגוע ירי ברחוב הרברט סמואל בחדרה בשבוע שעבר. כוח מסתערבים שהיה במקום נטרל את המחבלים, תושבי אום אל-פחם, בתום קרב יריות. בפיגוע נרצח שוטר מג"ב נוסף, יזן פלאח, ונפצעו עוד חמישה בני אדם.

אבוקרט בת ה-19 עלתה עם מצרפת ב-2006, והתגוררה עם משפחתה בשכונת רמת פולג בנתניה. היא התגייסה למשמר הגבול לפני כחצי שנה ושירתה בפלוגה מ"ג במג"ב איו"ש. אבוקרט השאירה אחריה הורים ואח.

טקס האזכרה של שיראל אבוקרט שנרצחה בפיגוע בחדרה. שלומי גבאי
"חלמה להתגייס למג"ב". טקס האזכרה של שיראל אבוקרט/שלומי גבאי

מנהל תיכון ריגלר בנתניה, שבו למדה אבוקר, סיפר כי היא חלמה להגיע למג"ב. "היא הייתה תלמידה מצטיינת, חייכנית, אהובה על ידי התלמידים", סיפר. "המורה הגדירה אותה כיד ימינה. כשתלמידים לא הגיעו היא זו דאגה להתקשר אליהם ולהביא אותם לכיתה. היא למדה בכיתת מב"ר, והצליחה לסיים חמש יחידות אנגלית. תעודת הבגרות שלה כאן, היא עדיין לא אספה אותה".

ראש העיר נתניה, מרים פיירברג, ספדה אף היא לשוטרת. "העיר נתניה מרכינה ראשה לזכרה של שיראל אבוקרט. לוחמת מג"ב הגיבורה, תושבת העיר נתניה, שמסרה נפשה למען הצלת חיי אדם. תנחומים למשפחה האבלה. יהי זכרה ברוך", מסרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully