וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבי וגנץ בנקודה ממנה חצה המחבל לבני ברק: "נפעל בכל דרך כדי לעצור את הפיגועים"

עודכן לאחרונה: 1.4.2022 / 17:34

בצל גל הטרור וביום הראשון של חודש הרמדאן, ביקרו הרמטכ"ל ושר הביטחון באוגדת יהודה ושומרון. "אנחנו מרכזים מאמצים מודיעיניים, תגבור יחידות צבאיות וסיוע למשטרת ישראל", אמר כוכבי. גנץ קרא לפלסטינים "לשמור ולפעול למען השקט"

בווידאו: הרמטכ"ל ושר הביטחון ביקרו ביהודה ושומרון בצל גל הטרור/קרדיט: דובר צה"ל, ניקול לסקבי, משרד הביטחון

בצל גל הטרור, הרמטכ"ל אביב כוכבי ושר הביטחון בני גנץ ביקרו היום (שישי) באוגדת יהודה ושומרון, במקום בו לפני שלושה ימים המחבל חצה את הגדר והגיע לגוש דן.

"אנחנו מרכזים מאמצים גדולים יותר, מאמצים מודיעיניים, תגבור יחידות צבאיות באוגדת יהודה ושומרון ולאורך קו התפר, מאמץ בתשתיות וסיוע ותגבור למשטרת ישראל", אמר כוכבי בנוגע שצעדים שננקטים כדי לעצור את רצף הפיגועים. "אנחנו נמשיך ונפעל בכל דרך על מנת לעצור את הפיגועים - זו המשימה שלנו".

הרמטכ"ל אביב כוכבי ביקר באוגדת יהודה ושומרון, 1 באפריל 2022. דובר צה"ל
"לעצור את הפיגועים - זו המשימה שלנו". כוכבי/דובר צה"ל

בין היתר הרמטכ"ל תחקר את אירוע חציית המחבל יחד עם מפקדי הגדודים שמשרתים באוגדה. בתום התחקיר, הנחה לסגור את השער ממנו חצה המחבל ולהמשיך לתגבר את ההגנה על מרחב התפר. "ניצול מעבר חקלאי המאפשר מרקם חיים לטובת מטרות טרור הינו דבר חמור", נכתב בהודעת דובר צה"ל.

שר הביטחון גנץ קרא לפלסטינים "לשמור ולפעול למען השקט" במהלך חודש הרמדאן, שהחל היום. "רק כך נוכל לאפשר כניסה לישראל וצעדים נוספים אותם תכננו", ציין. "נמשיך לבצע מעצרים ויוזמות בהגנה ובהתקפה, ונשים את ידינו על מי שמבקשים לפגוע באזרחי ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully