וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביידן שוחח עם בנט: "עומדים לצדכם מול איומי הטרור"

עודכן לאחרונה: 31.3.2022 / 7:45

ממשרד רה"מ נמסר כי במהלך שיחתם הודה בנט לנשיא ארה"ב על עמידתו לצד העם בישראל. בנוסף אמרו כי השניים שוחחו על כמה נושאים נוספים, בהם איראן ותוקפנותה האזורית. מהבית הלבן מסרו: "הנשיא הציע את כל הסיוע המתאים ל"בעלת בריתנו הישראלית מול האיומים על אזרחיהן"

בווידאו: פגישת ביידן בנט בבית הלבן/צילום: רויטרס

ראש הממשלה נפתלי בנט שוחח אמש (רביעי) עם נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן. במהלך שיחתם הודה בנט לנשיא ביידן על עמידתו לצד העם בישראל נוכח מתקפת הטרור שחווים אזרחיה בימים האחרונים ועל השתתפותו, בשם הממשל האמריקני, בצער המשפחות. בנוסף, השניים שוחחו על כמה נושאים נוספים, בהם איראן ותוקפנותה האזורית.

בהודעה מטעם הבית הלבן נמסר כי המנהיגים דנו בחשיבותן של שותפויות אזוריות, כפי שהדגימו הסכם אברהם ופסגת הנגב, בקידום הביטחון ושיפור חייהם של אנשים ברחבי המזרח התיכון. הנשיא הציע את כל הסיוע המתאים ל"בעלת בריתנו הישראלית מול האיומים על אזרחיהן".

נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן וראש הממשלה, נפתל בנט בפתח פגישתם בבית הלבן 27 באוגוסט 2021. אבי אוחיון, לשכת העיתונות הממשלתית
ביידן ובנט בבית הלבן. אוגוסט, 2021/לשכת העיתונות הממשלתית, אבי אוחיון

אתמול אמר ראש הממשלה כי הוא ממליץ לכל מי שיש לו רישיון לנשק - לשאת אותו. זאת, בתגובה לגל הפיגועים הרצחני. הוא הוסיף כי מעתה, חיילים בסדיר, בקבע ובמילואים, מרובאי 03 ומעלה, ייצאו מהבסיסים הביתה עם הנשק. "אנחנו גם בוחנים מסגרת גדולה יותר לשילוב מתנדבים, אזרחים שרוצים לעזור ולסייע", אמר בנט.

בהצהרה מצולמת שנשא מביתו בה הוא נמצא בבידוד לאחר שנמצא מאומת לקורונה, הצהיר בנט כי הנחה ליצור מגע עם כל מי שהיה לו אי פעם קשר לדאעש. "פשוט להגיע לאנשים האלה ולבצע מולם כל פעולה נדרשת, כולל מעצר מנע". בשעה זו מתכנסים שרי הקבינט המדיני-בטחוני לדון בהסלמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully