וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איבדנו את תחושת הביטחון": כמאה מפגינים במרכז תל אביב נגד הממשלה

עודכן לאחרונה: 30.3.2022 / 20:32

כמה ארגוני ימין חברו יחדיו והוציאו לפועל את המחאה שמתמקדת במתקפה על רה"מ בנט, וכן על השר לביטחון הפנים בר לב. המפגינים צעקו: "בנט הנוכל", "בנט תתפטר", ו"בר לב - תספק ביטחון לתושבים". גם ח"כ בן גביר הגיע להפגנה

כמאה מפגינים הגיעו הערב (רביעי) לצומת עזריאלי בתל אביב למחות נגד הממשלה, בעקבות גל הפיגועים. את המחאה ארגנו כמה ארגוני ימין, בראשות ארגון "אם תרצו". המשתתפים קראו קריאות גנאי נגד ראש הממשלה נפתלי בנט, וצעקו בין השאר: "בנט הנוכל", "בנט רע ליהודים", "דם יהודי אינו הפקר בנט בנט תתפטר".

כמו כן, תקפו המפגינים את השר לביטחון הפנים עמר בר לב וקראו: "בר לב - הגיע הזמן שתספק ביטחון לתושבים". ח"כ איתמר בן גביר, שמרבה להגיע לאחרונה לזירות הפיגועים ולתקוף את הממשלה ואת חבריה, הגיע גם הוא להפגנה. אחת המפגינות אמרה לוואלה!: "בנט מכר אותנו, איבדנו את תחושת הביטחון".

הפנגת ימין בצומת עזריאלי בעקבות בפיגועים בשבוע האחרון 30 במרץ 2022. ראובן קסטרו
הפגנת הימין בעזריאלי, היום/ראובן קסטרו

אתמול הגיעו מאות מפגינים לרחובות בני ברק לאחר פיגוע הירי בעיר שבו נרצחו חמישה אנשים על ידי מחבל פלסטיני. ההמונים הציפו את רחובות בעיר ואף הפכו את אחד הרכבים ברחוב בטענה כי הוא שייך למחבל. רבים מהם קראו קריאות נגד ערבים, בהן "שישרף לכם הכפר", "לבוא אליהם עם רימונים", ו"להיות גולדשטיינים".

"צריך לעשות סדר בכל הבלאגן שאנחנו נמצאים בו. בנט תתפטר ומהר. ממשלת זדון הביתה", אמרה רחל, אחת המפגינות במקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully