וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רס"מ חורי נרצח בקרב יריות בעיר חרדית. כעת, הם רוצים לכבדו בדרכו האחרונה

30.3.2022 / 16:00

חורי, ערבי-נוצרי מנוף הגליל ששירת במשטרת ת"א, יובא מחר למנוחות וברשתות החברתיות עלתה יוזמה להבאת עשרות חרדים להשתתף בלווייתו. זאת, במטרה להוקיר לו טובה על כך שנרצח במטרה להגן על תושבי העיר החרדית. מוביל היוזמה: "כולם רוצים להשתתף, נחלוק לו כבוד אחרון"

בווידאו: בת זוגו של אמיר חורי ואביו סופדים לו בדמעות/צילום: אלי אשכנזי

רס"מ אמיר חורי, שנרצח בקרב יריות עם המחבל בפיגוע בבני ברק, יובא מחר (חמישי) למנוחות, וברשתות החברתיות צוברת תאוצה יוזמה להבאת עשרות חרדים להשתתף בלווייתו. זאת, במטרה להוקיר לו טובה על כך שנרצח במטרה להגן על תושבי העיר החרדית ולכבדו בדרכו האחרונה.

מי שמוביל את היוזמה הוא חנן רובין, צעיר מהציבור הדתי לאומי, שביקש ממשפיעיני רשת חרדיים לפרסם את הקריאה בשמו, ומאז, לטענתו, הוא מקבל "מבול של פניות".

"זאת יוזמה שנולדה בלילה", הוא מספר. "לא הצלחתי להירדם אחרי שראיתי מה קרה בבני ברק ובעקבות השבוע האחרון. חשבתי שמה שעם ישראל והעולם צריכים לראות עכשיו זאת אחדות, ודמיינתי את התמונה שבה חרדים מגיעים לחלוק לשוטר הגיבור הזה כבוד אחרון ועומדים יחד למען מישהו שמסר את נפשו למענם", אמר.

השוטר אמיר חורי, ההרוג בפיגוע בבני ברק. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
"מגיעים לחלוק לשוטר הגיבור הזה כבוד אחרון". רס"מ חורי/אתר רשמי, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

רובין מספר כי מאז פורסמה הקריאה עם מספר הטלפון האישי שלו, בשעות האחרונות, הוא קיבל יותר מאלף טלפונים. "אני מגזים ללמטה. התקשרו אליי תורמים, נהגי אוטובוסים ומי לא? כולם רוצים להשתתף ביוזמה הזאת", ציין.

עוד בוואלה!

הגיבור שהציל רבים: השוטר רס"מ אמיר חורי נפל בפיגוע בבני ברק לאחר שירה במחבל

לכתבה המלאה
הותר לפרסום: השוטר שנרצח בפיגוע הערב בבני ברק הוא אמיר חורי ז"ל, בן 32 מנוף הגליל. דוברות המשטרה, אתר רשמי
"מסר נפשו עבור ציבור שרחוק ממנו 180 מעלות". רס"מ חורי/אתר רשמי, דוברות המשטרה

"כשהחלטתי על כך, אמרתי שאוציא מהכיס שלי תשלום לאוטובוס אחד ובינתיים זה רק צובר תאוצה". מאוחר יותר, רובין גם פרסם טופס הרשמה לשני אוטובוסים שייצאו מבני ברק וירושלים להלוויתו של רס"מ חורי, תושב נוף הגליל ששירת כאופנוען בתחנת המשטרה בתל אביב.

"יש כמה עשרות שנרשמו אבל פרסמנו את זה ממש לא מזמן. הקריאה שלי הייתה לחרדים אבל מבחינתי כל מי שרוצה להגיע כדי לחלוק כבוד אחרון לשוטר, מוזמן. הוא מסר נפשו עבור ציבור שרחוק ממנו 180 מעלות. זאת תהיה גאווה לכבד אותו כולם חזרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully