וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאשה ודימיטרי הגיעו לישראל מאוקראינה עם חלום - ונרצחו בבני ברק

עודכן לאחרונה: 30.3.2022 / 23:55

שני האוקראינים שנרצחו בפיגוע עבדו בבנייה וגרו בעיר. סאשה התגורר עם אשתו, וחסך כדי לבנות בית בצ'רנוביץ. דימיטרי גר עם בת זוגו ובמקור מקרסנואילסק. חברתם סיפרה: "הם היו אנשים ממש טובים, היינו יושבים במכולת כמעט כל יום"

בווידאו: צה"ל פשט על בית המחבל שביצע את הפיגוע בבני ברק/צילום: רויטרס

שני האוקראינים שנרצחו בפיגוע, סאשה סורוקופוט, בן 32, ודימטרי מיטריק, בן 24, עבדו בבנייה וגרו בבני ברק. סאשה גר עם אשתו, וחסך בשנים ששהה בישראל כדי לבנות בית באוקראינה, בצ'רנוביץ. לאחרונה נודע לו שהבית מוכן והוא תכנן לחזור לאוקראינה בפסח. דימיטרי גר עם בת זוגו ובמקור מקרסנואילסק.

יוליאן, חבר קרוב שלהם, סיפר כי "הם היו אנשים ממש טובים. דימה כל הזמן היה מצחיק את כולם. דימה בכלל לא היה שותה או מעשן, היה ספורטאי, כל הזמן הולך לחדר כושר. היינו יושבים כאן במכולת כמעט כל יום. אתמול במזל ישנתי בבית. היה פה עוד מישהו מאוקראינה שברח עם האופניים".

דימיטרי מיטריק ההרוג בפיגוע בבני ברק. מתוך אינסטגרם, אתר רשמי
דימטרי מיטריק ההרוג בפיגוע בבני ברק/אתר רשמי, מתוך אינסטגרם
סשה  ההרוג בפיגוע בבני ברק. מתוך פייסבוק, אתר רשמי
סשה ההרוג בפיגוע בבני ברק/אתר רשמי, מתוך פייסבוק

לצד סאשה ודימטרי, במסע ההרג של המחבל נרצחו גם יעקב שלום, אבישי יחזקאל ורס"מ ואמיר חורי. הירי אמש החל ברחוב השניים בבני ברק ומשם המשיך לרחוב הרצל - שם נורה למוות המחבל בידי חורי. שלושה בני אדם נורו למוות בזירה הראשונה, ושניים נוספים בזירה השנייה.

האירוע מצטרף לפיגוע שאירע השבוע בחדרה ולפיגוע בבאר שבע בשבוע שעבר. בפיגוע בחדרה ביום ראשון האחרון נרצחו יזן פלאח ושיראל אבוקרט, שני לוחמי מג"ב. חמישה ישראלים נוספים נפצעו. שני המחבלים, בני דודים תושבי אום אל פחם, נהרגו בתום קרב יריות. ארגון דאעש (המדינה האסלאמית) קיבל אחריות על הפיגוע.

בפיגוע בבאר שבע נרצחו ארבעה בני אדם: דוריס יחבס, בת 49 ממושב גילת, אם לשלושה ילדים; לורה יצחק, תושבת באר שבע בת 43 ואם לשלוש בנות; הרב משה קרביצקי, כבן 50, לשעבר שליח חב"ד בשכונת נחל בקע בבאר שבע ואב לארבעה ילדים; ומנחם יחזקאל, בן 67, אף הוא תושב באר שבע. פיגוע הדקירה המשולב החל בתחנת דלק ברחוב דרך חברון בבאר שבע, והמשיך במרכז קניות ברחוב יצחק נפחא בעיר. המחבל הוא תושב חורה, שניסה בעבר לגייס תלמידים לדאעש בבית הספר ביישוב. עוברי אורח ירו בו והרגו אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully