וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאי טרור רדומים בתוך ישראל? "באום אל-פחם יש שורות של מחבלים"

עודכן לאחרונה: 29.3.2022 / 9:30

ח"כ לשעבר שכיב שנאן, שאיבד את בנו בפיגוע ב־2017, זועם: "אום אל־פחם מכה שוב, לא מקבל את ההגדרה של חוליות רדומות - הביקורת שלי היא על ביהמ"ש". ריאיון ב-103FM

בשנת 2017 נרצח רס"מ כמיל שנאן, שוטר במרחב דוד מחוז ירושלים ובנו של חבר הכנסת לשעבר שכיר שנאן (העבודה), במהלך סיור שגרתי בהר הבית שסיים את חייו. גם בפיגוע זה, בדיוק כמו בפיגוע שאירע בחדרה בתחילת השבוע, שלושה מחבלים מאום אל־פחם החלו במסע ירי רצחני לעבר שוטרים.

שנאן שוחח עם גולן יוכפז וענת דוידוב ב־103fm וסיפר על ההתמודדות הלא פשוטה עם האבדן: "לצערי אום אל־פחם מכה שוב, גורמים קיצוניים לא רדומים, אני לא מקבל את ההגדרה של חוליות רדומות, אלו אנשים פעילים וזעקתי את הזעקה הזו לפני 4.5 שנים לרה"מ, לשר הבט"פ ולראש השב"כ. תטפלו בשרשרת המחבלים באום אל־פחם, תעקרו את היסודות של הטרור שם, תרתיעו את המחבלים הללו, הם ימשיכו לנסות לצאת. אני יודע בוודאות מוחלטת שאחרי הפיגוע של בני והאיל סיתאווי היו לפחות 3-4 מחבלים שניסו למחזר את הפיגוע בהר הבית, לא רק בחדרה".

בהמשך, הוסיף: "השתתפתי בהלוויה של יזן פלאח ותנחומיי למשפחת אבוקרט בנתניה. מה שחשוב זה שיש תאים פעילים שנמצאים ויודעים עליהם. אני יודע שנעשית עבודה יוצאת מגדר הרגיל. אני יודע שהמערכת יודעת, אני לא יודע להסביר את זה, המחבל בן העוולה שהוביל את הפיגוע יצא מהכלא והיה שקט. הביקורת הגדולה היחידה שיש לי היא על בתי המשפט".

בסיום דבריו, הדגיש חבר הכנסת לשעבר שאיבד את בנו מתופת המחבלים: "אם המחבל שהיה שותף בפיגוע של בני וסיתאווי היה מקבל מאסר עולם על כל חלל, שירתיע את כל הכלבים שיידעו שלא ינצחו אותנו ונמשיך להילחם נגדם, אותו כלב בן כלב לא היה מעיז להיות דוגמה לאחרים. אני רוצה להישאר שפוי, שוחר שלום, מאמין, מקווה שהרוב הדומם במגזר הערבי סולד מההתנהלות הזו. אני קורא כאן לכל מנהיגי המגזר, לכל השפויים במגזר הערבי, אל תתנו לדבר הזה ללכת ולהתפשט, לכו ותעשו מה שצריך על מנת למנוע מצב שבו מחבלים שפלים ועלובי נפש כאלה ימשיכו להקים משפחות שכול. אני מצטער שמשפחת אבוקרט ופלאח מקבלות את הכבוד ההזוי של להיות משפחת שכול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully