וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן גביר צפוי לעלות להר הבית בשיא המתיחות: "ניסיון למנוע זאת רק ילבה את האש"

עודכן לאחרונה: 28.3.2022 / 22:59

יו"ר עוצמה יהודית מתכוון לעלות השבוע להר, כפי שהוא נוהג בכל ראש חודש. זאת, גם לאחר גל הפיגועים והחשש מהסלמה. "מקווה שהסטטוס קוו לא יישבר. ניסיון למנוע מח"כ יהודי לעלות להר הבית יעביר מסר של כניעה לטרור"

בווידאו: ח"כ בן גביר מתפרץ לדברי השר בר לב בזירת הפיגוע/צילום: שלומי גבאי

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר צפוי לעלות ביום חמישי הקרוב להר הבית. באשר לכך שעלייתו היא בשיא המתיחות הביטחונית מסר בן גביר כי "בכל ערב ראש חודש אני נוהג לעלות להר הבית וכך אעשה גם ביום חמישי הקרוב. מקווה שלמפכ"ל הכושל ולשר השמאלן בר לב אין כוונה לשבור את הסטטוס קוו בהר הבית ולגרום להסלמה. כל ניסיון למנוע מח"כ יהודי לעלות להר הבית, יעביר מסר של כניעה לטרור וילבה את האש".

אמש הגיע בן גביר לזירת הפיגוע בחדרה, והתפרץ להצהרה שנתן במקום השר לביטחון פנים עמר בר-לב. "השר הכי כושל לביטחון פנים", קרא לעברו בן גביר תוך שנצמד לפרצופו.

דיוני חוק החשמל 05 ביונואר 2022. נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת, אתר רשמי
צפוי לעלות להר הבית בשיא המתיחות הביטחונית. בן גביר/אתר רשמי, נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

בחודש האחרון אירע גל פיגועים, שהגיע לשיאו אתמול בפיגוע הירי בחדרה, בו נרצחו שני לוחמי מג"ב ושישה בני אדם נוספים נפצעו. לפני פחות משבוע אירע פיגוע בבאר שבע, במהלכו רצח מחבל ארבעה אזרחים. בשני אירועים אלה המחבלים היו מזוהים עם דאעש.

במערכת הביטחון התריעו מפני הסלמה לקראת חודש הרמדאן שיחל ביום שבת. מאז תחילת החודש הנוכחי נרשמו עשרה פיגועים, רובם באזור ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully