וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם לא תשתקי נהרוג אותך": שני תושבי באר שבע הואשמו בשוד אלים של ניצולת שואה בעיר

עודכן לאחרונה: 28.3.2022 / 17:25

חי בן נעים ושמעון לוי נאשמים שהגיעו לביתה של הקשישה ודרשו כסף, ולאחר שהחלה לצעוק, כיסו את פיה, כפתו אותה והכו אותה, בזמן שהם מאיימים על חייה. לבסוף גנבו מהבית כעשרת אלפים שקלים ותכשיטים, והותירו אותה שרועה ופצועה על הרצפה

שני תושבי באר שבע הואשמו היום (שני) בשוד אלים של ניצולת שואה בת 92 בביתה בעיר. לפי כתב האישום, חי בן נעים בן ה-35 ושמעון לוי בן ה-56 הגיעו לביתה של הקשישה לפני כשלושה שבועות ודרשו ממנה כסף. לאחר שהתנגדה, הכו אותה, יצאו מהבית לאחר שגנבו ממנו כסף ותכשיטים, והותירו אותה שרועה על הרצפה. הקשישה אושפזה בבית החולים במשך שישה ימים לאחר מכן.

על פי כתב האישום, שני הגברים הגיעו בשעות הערב לביתה של ניצולת השואה, שם היא מתגוררת לבדה, כשהם רעולי פנים ועוטים כפפות, ודרשו ממנה כסף. כשהחלה לצעוק, כיסו את פיה ואמרו לה "אם לא תשתקי נהרוג אותך". לאחר מכן הם כפתו את ידיה ורגליה, הכו אותה, השליכו אותה על הרצפה, גררו אותה והמשיכו לשוב ולשאול "איפה הכסף?".

קשישה בת 93 הותקפה ונשדדה בביתה. ללא, מערכת וואלה!
היכו ואיימו עליה. הקשישה שנשדדה/מערכת וואלה!, ללא

לבסוף גנבו השניים סכום של כ-10,000 שקלים וטבעת זהב מהבית, והותירו את המתלוננת כפותה ושרועה על הרצפה, ויצאו מביתה. כך לפי כתב האישום. היא אושפזה בבית החולים במשך שישה ימים.

כתב האישום מייחס לשניים עבירות של שוד בנסיבות מחמירות. בנוסף, אחד מהם מואשם שניסה לדקור שוטר באמצעות מספריים כשעוכב לחקירה, ולכן מיוחסות לו גם עבירות של איומים ונסיון לתקיפת שוטר בנסיבות מחמירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully