וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חשבתי שזה נפצים, אישתי מיד אמרה שזה פיגוע": עד ראייה מספר על הירי בחדרה

עודכן לאחרונה: 28.3.2022 / 11:08

תושב חדרה מספר כי נתקע ברכבו, כמה עשרות מטרים מפיגוע הירי בעיר. "ראיתי שתי דמויות דורכות M16, לפתע הם הסיטו את המבט שמאלה ואמרתי לאישתי שזה הזמן לברוח". עוד סיפר העד על רצון התושבים להתחמש בכדי להגן על עצמם

בווידאו: 2 אזרחים שנקלעו לזירת הפיגוע תיעדו את הירי/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

תושב חדרה ואשתו, המתגוררים סמוך לזירת הפיגוע בעיר חדרה , סיפרו כי היו עדים אתמול (ראשון) לאירוע הירי, ונתקעו ברכבם בזמן המקרה. "הלכתי עם אישתי לבנק. חשבנו לרגע לקחת את הילדים ולעשות סיבוב, אבל משום מה אמרתי לה שנלך אנחנו ביחד. חשבנו שזה יהיה זריז"

"יצאנו משם אחרי כמה דקות. ב־20:40 שמעתי צרורות, חשבתי שזה נפצים. בא אופנוע מולי. אמרתי לאישתי שמשהו קורה פה, והיא ישר אמרה שזה פיגוע", סיפר עד הראייה והמשיך, "התעשתי ועצרתי את האוטו. ראיתי שתי דמויות עומדות על הכביש, דורכות רובי M16, ואחד מהם נותן צרורות".

שניים נרצחו בפיגוע ירי בחדרה עוד ארבעה נפצעו , תיעוד האירוע 28 במרץ 2022. מתוך מצלמות אבטחה, אתר רשמי
"ראיתי שתי דמויות עומדות על הכביש, דורכות רובי M16"/אתר רשמי, מתוך מצלמות אבטחה

"היינו במרחק 40 מטרים מהם. אמרתי לאשתי להתכופף ובאתי לנסוע אחורה, אבל האוטו לא נסע. הבנתי שהאוטו נפגע. פתאום המחבלים הסיטו את המבט שמאלה. באותו רגע ראיתי גם שהחיילים כבר באו.
אמרתי לאישתי שזה הזמן לברוח".

"ברחנו אחורה ברגל", המשיך וסיפר, "חזרתי לכיוון הרמזור שבאנו ממנו, ואני חסמתי אנשים שלא יגיעו לשם. זה היה נס מבורא עולם. אם המחבלים היו באים לכיוון שלנו, לא היה לנו מה לעשות. רק לברוח בזמן שהם יורים עלינו".

עוד סיפר העד כי בשלב הגיעו השוטרים ונטרלו את המחבל: "זה היה עניין של שניות. זו הייתה השגחה מאלוהים. הרחוב היה ריק, אם השוטרים היו נוסעים עוד 10 מטרים קדימה, אני לא רוצה לחושב מה היה קורה, זה היה נגמר אחרת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
זירת הפיגוע ירי בחדרה בו  שניים נרצחו  ועוד ארבעה נפצעו , זירת האירוע 28 במרץ 2022. גילי יערי/פלאש90, אתר רשמי
"הלוואי והיו נותנים לנו נשק, שנוכל להגן על עצמנו"/אתר רשמי, גילי יערי/פלאש90

עד על הפחד שליווה אותו ואת אישתו, גם לאחר האירוע, כשחזרו הביתה. "אשתי חיבקה אותי ובכתה על הלילה", הוא סיפר, " היא אמרה לי, 'תאר לך שאנחנו לא חוזרים הביתה'. אמרנו לילדים שאנחנו כבר באים. זה לא להאמין", אמר.

"הלוואי והיו נותנים לנו נשק, שנוכל להגן על עצמנו. אנחנו לא מפחדים. אין לי במי לתלות את יהבי", אמר עד הראייה, "אם אתה לא משתייך לאיזה ארגון פשע, אתה מקבל 10 או 12 שנה בכלא. אבל אם אתה בארגון טרור - אתה מקבל כמה ימים והולך הביתה. זה נראה לך הגיוני שפצצה מתקתקת הולכת הביתה? אנחנו לא רוצים פה מערב פרוע, אבל לא הגיוני שאירוע כזה יקרה בלב המדינה. אם מגיע מישהו כזה לבית המשפט, או שיש תא כזה שיודעים עליו, שלא ייצא מבית הסוהר לעולם. אנחנו לא רוצים פה מיליציות. אבל אם מישהו כזה משתחרר, אז תן לי להגן על עצמי, תן לי להתחמש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully