וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חש בטוב": ראש הממשלה נפתלי בנט נדבק בקורונה

עודכן לאחרונה: 28.3.2022 / 9:45

לאחר שנפגש ראש הממשלה עם מפכ"ל המשטרה, הודיע הבוקר המפכ"ל קובי שבתאי כי גם הוא נדבק בנגיף. מלשכת בנט נמסר כי הוא ימשיך בסדר יומו כמתוכנן מביתו, וכי הוא צפוי לקיים דיון ביטחוני בעקבות הפיגוע החדרה בהשתתפות המפכ"ל, שר הביטחון, הרמטכ"ל, ראש שב"כ ועוד גורמים

בווידאו: הצהרות של בנט ובלינקן וגנץ ובלינקן לקראת פסגת הנגב/צילום: רוני כנפו ו ניקול לסקבי / משרד הביטחון

ראש הממשלה, נפתלי בנט, הודיע הבוקר (שני) כי נמצא חיובי לנגיף הקורונה. בנוסף, לאחר שביקר בנט אמש בזירת הפיגוע עם מפכ"ל המשטרה, קובי שבתאי, הודיע המפכ"ל כי גם הוא נמצא חיוסי לקורונה.

מלשכתו נמסר כי הוא "חש בטוב", וכי הוא צפוי להמשיך בסדר יומו כמתוכנן מביתו. עוד נמסר כי בנט צפוי לקיים היום דיון ביטחוני בעקבות הפיגוע החדרה בהשתתפות שר הביטחון, השר לביטחון פנים, הרמטכ"ל, ראש שב"כ, המפכ"ל וגורמים נוספים. כמו כן, מלשכתו של המפכ"ל נמסר חש בטוב וימשיך לנהל ולפקד על פעילות משטרת ישראל.

ראש הממשלה נפתלי בנט,מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי, השר לביטחון פנים עמר בר לב וסגן השר יואב סגלוביץ' בהשקת התוכנית הלאומית של המשטרה להתמודדות עם הפשיעה במגזר הערבי, מטה מרחב גליל, קריית אתא, 11 באוגוסט 2021. עמוס בן גרשום, לשכת העיתונות הממשלתית
נפתלי בנט ומפכ"ל המשטרה קובי שבתאי/לשכת העיתונות הממשלתית, עמוס בן גרשום

בנט נפגש אתמול עם שר החוץ האמריקני אנתוני בלינקן במשרד ראש הממשלה בירושלים, ואמר לו כי הוא "מקווה שארצות הברית תשמע את הקולות המודאגים מהכוונה להסיר את משמרות המהפכה מרשימת הטרור". בהמשך הערב הוא הגיע גם לזירת הפיגוע בחדרה, שבו נרצחו אתמול שני לוחמי מג"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully