וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסגת הנגב תימשך למרות הפיגוע בחדרה; לפיד: "קיצונים אלימים מנסים להטיל אימה"

עודכן לאחרונה: 28.3.2022 / 1:21

שרי החוץ של ארצות הברית, איחוד האמירויות, בחריין, מרוקו ומצרים גינו את הפיגוע. לפיד: "ניסיון לפגוע במרקם החיים כאן, נעמוד ביחד בנחישות עם בעלות בריתנו נגד כל מי שינסה לפגוע בנו"

בווידא: שרי החוץ מגיעים לשדה בוקר לפסגת הנגב/צילום: רויטרס

פסגת שרי החוץ בנגב תימשך למרות פיגוע הירי בחדרה שבו נרצחו שני ישראלים - כך אמר הערב (ראשון) בכיר במשרד החוץ. שר החוץ לפיד עדכן את עמיתיו שרי החוץ של ארה"ב, איחוד האמירויות, בחריין, מרוקו ומצרים על האירוע - ואלה גינו אותו.

"פיגוע הטרור המתועב הערב הוא ניסיון של קיצונים אלימים להטיל אימה ולפגוע במרקם החיים כאן", אמר לפיד. "מדינת ישראל תיאבק באופן בלתי מתפשר בטרור, נעמוד ביחד בנחישות עם בעלות בריתנו נגד כל מי שינסה לפגוע בנו".

שר החוץ האמריקני אנתוני בלינקן גינה את הפיגוע. "אין מקום לאירועים חסרי היגיון כמו אלה, של אלימות ורצח, בחברה. אנחנו עומדים לצד שותפינו הישראלים ושולחים את תנחומינו למשפחות הנפגעים".

זירת הפיגוע בחדרה

TPS, צוריה זאבי

שני בני אדם נרצחו ושישה נוספים נפצעו בפיגוע הירי שבוצע הערב בידי שני מחבלים ברחוב הרברט סמואל בחדרה. בין הנפגעים שלושה שוטרים. כוח מסתערבים שהיה במקום נטרל את המחבלים, תושבי אום אל פחם, בתום קרב יריות. ממד"א נמסר כי שני גברים כבני 20 פונו לבית החולים הלל יפה במצב קשה, שניים, בן 45 וצעירה כבת 20, פונו במצב בינוני ושניים נוספים מטופלים בשטח.

הג'יהאד האסלאמי בירך על הפיגוע. "החזרה של פעולות ההקרבה בעומק הציוני היא הכרחית להרתעה מפני תוקפנות וטרור", אמר דובר הארגון, שהוסיף כי זאת תגובה "בשם העם הפלסטיני והעמים החופשיים של האומה (האסלאמית) לפסגת הרשע בהשתתפות שרי חוץ ערבים". זאת, בהתייחסו לפסגת הנגב בהשתתפות שרי החוץ של מצרים, בחריין, מרוקו ואיחוד האמירויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully