וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באום אל-פחם מגנים את הפיגוע שביצעו תושבי העיר בחדרה: "מעשה נוראי"

עודכן לאחרונה: 28.3.2022 / 6:01

העירייה הוציאה הודעת אבל שבה הביעה "זעזוע עמוק" מהאירוע, שבו שני תושבי העיר רצחו ביריות שני ישראלים: "משתתפים בצער המשפחות". מנסור עבאס: "טרור דאעשי נתעב שאינו מייצג את החברה הערבית בישראל"

בווידאו: 2 אזרחים שנקלעו לזירת הפיגוע תיעדו את הירי/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

עיריית אום אל-פחם הביעה הערב (ראשון) זעזוע מהפיגוע בחדרה, וגינתה את המעשה. בעיר אומרים כי שני המחבלים הם תושבי העיר בשנות ה-30 שהתגייסו לדאעש. "מגנים כל מעשה אלימות באשר הוא. העירייה משתתפת בצער משפחות ההרוגים בחדרה, ומאחלת החלמה מהירה לפצועים".

יו"ר רע"ם מנסור עבאס גינה גם הוא את הפיגוע, ואמר כי מדובר ב"טרור דאעשי נתעב שאינו מייצג את החברה הערבית בישראל". יו"ר הרשימה המשותפת, ח"כ איימן עודה, הוסיף כי "כל פגיעה באזרח היא פגיעה בעולם ומלואו. מה שנעשה בחדרה זה מעשה תועבה שראוי לכל גינוי. זו לא דרכה של האוכלוסיה הערבית ואנחנו קוראים לציבור שלנו להאבק בדרך דמוקרטית". הוא קרא לאסוף "את הנשק הארור".

שניים נרצחו בפיגוע ירי בחדרה עוד ארבעה נפצעו , זירת האירוע 28 במרץ 2022. צוריה זאבי, TPS
זירת האירוע, הערב/TPS, צוריה זאבי

בפיגוע, שאירע ברחוב הרברט סמואל בעיר, נרצחו שני לוחמי מג"ב, יזן פלאח ושיראל אבוקרט, ושישה נוספים נפצעו, כששלושה מהם שוטרים. כוח מסתערבים שהיה במקום נטרל והרג את המחבלים בתום קרב יריות. ממד"א נמסר ששני גברים כבני 20 פונו לבית החולים הלל יפה במצב קשה, שניים, בן 45 וצעירה כבת 20, פונו במצב בינוני ושניים נוספים מטופלים בשטח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully