וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכלה והחתן הגישו לאורחים עוגה עם מריחואנה - וככה הם הגיבו

עודכן לאחרונה: 23.4.2022 / 23:46

גבר מצ'ילה זכה לשבחים לאחר שאפה עוגת חתונה עם מריחואנה לאחותו הכלה - לפי בקשתה. לא תאמינו איך הגיבו האורחים

חמש עובדות שלא ידעתם על חתונות/מערכת "אסור לפספס"

כלה וחתן החליטו משום מה להגיש לאורחים בחתונתם עוגה מפוצצת במריחואנה - ולאחר מכן שיתפו סרטון קצר של מה שקכה לאחר שהארוחים טעמו מהעוגה.

אלברו רודריגז, בן ה-29 מסנטיאגו, צ'ילה, אפה לאחותו את עוגת החתונה ומילא את אחת משבע שכבות העוגה במריחואנה. זו לא הייתה הפתעה לכלה ולחתן - אלא בקשה מיוחדת של הכלה. לעומת זאת, עבור האורחים זו בהחלט הייתה הפתעה.

אלברו בילה כ-20 שעות בהכנה, אפייה וקישוט עוגת החתונה המסורתית, שהוגשה באירוע של אחותו בחודש שעבר. על אף שמריחואנה אינה חוקית לייצור וצריכה ציבורית בצ'ילה, היא חוקית לצריכה פרטית בבית. אחותו של אלברו ביקשה ממנו שיוסיף את המרכיב הסודי לעוגת החתונה שלה לאחר שטעמה "בראוניז קסומים" שהכין. האורחים לא ידעו על המרכיב הסודי של העוגה - עד שקיבלו אישור לטעום ממנה.

תראו את התגובות שלהם:

בסרטון שזכה ליותר מ-15 מיליון צפיות בטיקטוק נראים האורחים מריעים לחתן ולכלה בזמן שהם פורסים חתיכה מעוגת החתונה התמימה למראה. לאחר מכן הסרטון מציג כ-20 מתוך 100 אורחי החתונה הרוקדים בהתלהבות וצוחקים כשהמריחואנה מתחילה להשפיע.

מגיב אחד ציין בתגובות: "אני הולך לעשות את זה בחתונה שלי" ואחר הוסיף: "לא רציתי להתחתן, אבל עכשיו כשראיתי את זה - אני רוצה להתחתן ואז להתגרש, רק כדי שאוכל ליהנות מעוגת החתונה הקסומה שלי".

עוגת המריחואנה שהוגשה בחתונה. tiktok.com/@alvaroelias_, צילום מסך
עוגת המריחואנה - נראית תמימה, לא?/צילום מסך, tiktok.com/@alvaroelias_

מאוחר יותר סיפר אלברו ל-Mirror: "היה כיף. אני ואחותי כבר ניסינו 'בראוניז קסומים' והאפקט היה מאוד מצחיק, אז כשהיא ביקשה שאארגן קצת לחתונה שלה - לא חשבתי פעמיים. שכבת הקסם עצמה לקחה לי שעתיים והייתה די קלה להכנה. פשוט השריתי אותה עם החמאה מיום לפני ואחרי שהבראוני היה מוכן, צירפתי אותו לשכבות האחרות בעזרת גנאש שוקולד - והנה. עידכנו את האורחים לפני שטעמו מהעוגה ואחרי שהעוגה נחתכה, דאגנו שהיא תישמר בנפרד מהאחרות ותוגש רק למבוגרים".

האורחים חוגגים לאחר שטעמו מעוגת המריחואנה. tiktok.com/@alvaroelias_, צילום מסך
כבר לא כואב הגב/צילום מסך, tiktok.com/@alvaroelias_

הוא הוסיף: "התגובה הכי מצחיקה הייתה של דודה שלי. אני זוכר שהגב שלה כאב ושעתיים אחרי שהיא אכלה מהעוגה - הכאב שלה נעלם והיא קמה ורקדה כמו נערה צעירה. אני חושב שצריך לנרמל יותר את בישול המריחואנה, הן מבחינה קולינרית והן מבחינה רפואית. יש לה השפעות מדהימות על אלה שעשויים להזדקק לאלטרנטיבה, הן לבריאות הפיזית והן לנפשית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully