כלה רוקדת בחתוננה. VHarasymiv, ShutterStock
ShutterStock/VHarasymiv

הכלה רקדה לשיר פרובוקטיבי בחתונה - והזוג התגרש עוד באותו יום

30.11.2023 / 12:29

על סיפור כזה עוד לא שמעתם כנראה: זוג טרי נהנה מהחתונה שלו, עד שהכלה החליטה לרקוד לצלילי שיר עם מילים בעייתיות מאוד שגרם למשפחות לריב, ולשניים לפרק את החבילה עוד ביום החתונה

חמש עובדות שלא ידעתם על חתונות/מערכת "אסור לפספס"

גבר התגרש מאישתו הטרייה - אחרי שהיא ביקשה מהדי.ג'יי לנגן שיר בחתונתם ורקדה להנאתה לצליליו במה שגרם לריב גדול בין שתי המשפחות.

הזוג הזה כנראה קבע שיא חדש לזמן הנישואים הקצר ביותר - אחרי שהחליטו להיפרד בתום החגיגות שנערכו בבגדד, בירת עיראק. על פי הדיווחים בתקשורת המקומית, האישה ביקשה לרקוד לצלילי השיר הסורי "מייסטרה" של הזמרת לאמיס קאן. הכותרת של השיר הבעייתי, שגרם בסופו של דבר לזוג להיפרד, הוא: "אני דומיננטית", או "אני אשלוט בך".

השיר מתחיל במילים: "אני דומיננטית, אתה תישלט על ידי ההוראות הקפדניות שלי, אני אשגע אותך אם תסתכל על נשים אחרות ברחוב. כן, אני דומיננטית. אתה חתיכת הסוכר שלי. כל עוד אתה איתי, אתה תלך לפי הפקודות שלי". הזמרת הסבירה בעבר שבמילי השיר היא "מתכוונת שנשים שולטות בגברים עם הנשיות שלהן ולא בדרך אחרת".

זה השיר שאשם בכל הבלאגן

למרות ההסבר שלה, על פי הדיווחים בזמן שהכלה רקדה לצלילי השיר ונהנתה מחתונתה, החתן ומשפחתו לא התרשמו בכלל ממה שקרה. המילים לא היו החלק היחיד בשיר שהטריד את החתן. ב- India Times דווח שהחתן ומשפחתו היו גם בעיות עם ה"קצב" של השיר. לכן, כשראו את הכלה רוקדת למסייטרה, הם פנו אליה והתפתח ויכוח,

החתן הצעיר ראה בבחירת השיר "עלבון" ופרובוקציה כלפיו ומהר מאוד שתי המשפחות נקלעו למהומת אלוהים, שהתפתחה לקטטה ונגמרה במה שמוגדר כגירושים המהירים ביותר בתולדות עיראק.

עוד חתונות שהסתבכו
סרטון של הכלה ממסיבת רווקות פרועה הוביל לביטול החתונה

ביטלה את החתונה אחרי הווידוי המרשיע של אמא של הארוס


אולי תופתעו אבל אותו שיר כבר גרם לזוג נוסף להתגרש בשנה שעברה. כמו הזוג בבגדד, ב-Gulf News דווח שגבר ירדני נפרד מאשתו במהלך קבלת הפנים לחתונה שלהם לאחר שהיא ביקשה מהדי.ג'יי לנגן את השיר.

  • עוד באותו נושא:
  • שיר
  • חתונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully