וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנץ מנסה להיפגש עם אבו מאזן ומלך ירדן, גורם מדיני: בנט גילה על כך מגורם ערבי

עודכן לאחרונה: 26.3.2022 / 21:59

לדברי הגורם המדיני, גנץ לא שוחח עם בנט על הנושא. הוא הוסיף כי כשהנושא יוצג בפני בנט על ידי שר הביטחון, רה"מ יקבל החלטה. מוקדם יותר דווח בחדשות 13 כי בנט הטיל וטו על קיום הפגישה. גורם ביטחוני: ראש הממשלה מעודכן על כל אירוע משמעותי, והדבר נכון גם במקרה הזה

בווידאו: גנץ מתייחס לביקורת על פגישתו עם אבו מאזן/צילום: ערוץ הכנסת, עריכה: אביעד בללי

בימים האחרונים הגיע ללשכת רה"מ נפתלי בנט מידע מגורם ערבי על ניסיונות של שר הביטחון בני גנץ לארגן מפגש עם אבו מאזן ומלך ירדן - כך אמר גורם מדיני לוואלה!.

הגורם המדיני טען כי גנץ עצמו לא דיבר על הנושא עם ראש הממשלה בנט, והוסיף כי כשהנושא יוצג בפני בנט על ידי שר הביטחון, ראש הממשלה יקבל החלטה.

מוקדם יותר הערב (שבת), דיווח ספי עובדיה בחדשות 13 כי בנט הטיל וטו על קיום הפגישה בין גנץ לאבו מאזן והמלך עבדאללה. בלשכת שר הביטחון סירבו להתייחס.

גורם ביטחוני מסר בתגובה לפרסום כי "ראש הממשלה מעודכן על כל אירוע משמעותי, והדבר נכון גם במקרה של רצונו של שר הביטחון גנץ להיפגש עם אבו מאזן והמלך עבדאללה. שר הביטחון ימשיך לפעול באחריות למען האינטרסים הביטחוניים של ישראל והיציבות הביטחונית".

רה"מ נפתלי בנט ושר הביטחון בני גנץ בדיון במליאת הכנסת, 2 בספטמבר 2021. אוליבייה פיטוסי, פלאש 90
בנט וגנץ/פלאש 90, אוליבייה פיטוסי

מחר תתקיים בשדה בוקר "פסגת הנגב" בהשתתפות שר החוץ יאיר לפיד, שר החוץ האמריקני אנתוני בלינקן, שר החוץ של איחוד האמירויות, השייח' עבדאללה בן זאיד, שר החוץ של בחריין, עבד אל-לטיף אל-זיאני, שר החוץ של מרוקו, נאסר בוריטה ושר החוץ המצרי, סאמח שוכרי.

מקורות שמעורים בהכנות לפסגה אמרו כי מתקיימים מגעים עם ירדן כדי ששר החוץ איימן סאפאדי יצטרף גם הוא למפגש שרי החוץ. הפסגה תתחיל ביום ראשון בערב. שרי החוץ יבלו את הלילה במלון ישרוטל קדמא בשדה בוקר ויאכלו ארוחת ערב משותפת. הפסגה תימשך ביום שני בבוקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully