וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעיטות וקללות: עימות בין סייעת הנאשמת בהתעללות בגן בחולון לאימהות הילדים

עודכן לאחרונה: 24.3.2022 / 20:46

האימהות הצמידו לאוזנה של רינת ינקו טלפון עם הקלטות שבהן נשמעים הילדים בוכים, וגידפו אותה: "תישרפי, נבלה". לאחר שלא הצליחה להתחמק מהן, הסייעת קיללה חזרה. בשלב זה נוצרה מהומה, ובמהלכה בעטה ינקו באחת האימהות, שניסתה לבעוט בה חזרה. הנוכחים הפרידו בין הצדדים

בווידאו: עימות בין סייעת החשודה בהתעללות בחולון לאם של ילד בגן/צילום: ניב אהרונסון

הסייעות הנאשמות בהתעללות ותקיפה של פעוטות בגן סיגל בחולון ואימהות הילדים התעמתו הבוקר (חמישי) בבית משפט המחוזי בתל אביב. לפני תחילת הדיון, האימהות הצמידו לאוזנה של אחת הסייעות, רינת ינקו, טלפון עם הקלטות שבהן נשמעים הילדים בוכים בגן, וגידפו אותה במילים "שרמוטה", "תשרפי" ו"נבלה".

הסייעת יצאה וחזרה מהאולם בניסיון להתחמק, ולבסוף קיללה חזרה. בשלב זה נוצרה מהומה באולם, ובמהלכה בעטה ינקו באחת האימהות, שניסתה לבעוט בה חזרה עד שהנוכחים היו צריכים להפריד בין הצדדים.

הסייעות הגיעו לבית המשפט לרגל תחילת שלב ההגנה. לאחר כמה דחיות בשל מצבה הרפואי של הסייעת השנייה, אורטל בנימין, היא הייתה צפויה להעיד היום. לאחר שאורטל פנתה לשופט כי אינה מסוגלת להעיד כי היא על משככי כאבים, השופט אמר שהזדמנות אחרונה שלה היא מחר יום שישי. כל הצדדים קיבלו את דבריו ומחר יום שישי בשעה 09:00 תגיע אורטל להעיד.

שלב ההגנה של הנאשמות בהתעללות ותקיפה של למעלה מ 20 פעוטות בגן סיגל חולון

24.03.22. ניב אהרונסון
שלב ההגנה של הנאשמות/ניב אהרונסון

בדיון יוקרנו סרטונים המופיעים בכתב האישום הכוללים מכות, הטחות, משיכות, האבסות ועוד.

עו"ד יאיר אוחיון שמייצג את הסייעת רינת ינקו אמר כי "מרשתי לא נקלעה ל'עימות' כזה או אחר, אלא ספגה איומים, בעיטות וחבלות מצד אחת העדות בתיק. בעקבות התקיפה הוגשה תלונה בגין עבירות האלימות שבוצעו בה, והעניין יתברר במשטרה בתום החקירה. אכן מדובר בתיק רגיש והאמוציות מצד העדים מובנות, אך אין זו סיבה לקחת את החוק לידיים ולנהוג באלימות, קל וחומר לא בתוך אולם בית המשפט".

ממטה המאבק נגד התעללות בגיל הרך נמסר: "משעה 09:30 בבוקר ההורים מחכים לשמוע מה יש לאורטל בנימין לומר על הסרטונים בהם היא מתועדת מכה, חונקת, מטיחה, בועטת, מאביסה ומה לא. אולם שוב היא לא התייצבה ולאחר צו הבאה הגיעה בשעות הצהריים המאוחרות כשגם אז עורך דינה ביקש לדחות את עדותה. לאחר התעקשותו של השופט נגיע שוב מחר, יום שישי לשמוע את אורטל מספקת הסברים למעשים שלה".

עוד בוואלה!

סייעת בת 66 בגן ילדים בפתח תקווה נעצרה בחשד להתעללות

לכתבה המלאה
גן ילדים בו חשודה הגננת בצהרון בתקיפת ילדים, ירושלים, 9בינואר 2022. שלו שלום, TPS
גן ילדים בירושלים/TPS, שלו שלום

הסייעות הואשמו בתקיפה והתעללות ב-26 פעוטות בזמן שעבדו בגן הפרטי בעיר. על פי כתב האישום המתוקן, באחד המקרים כשישבו הפעוטות מסביב לשולחן, לקחה בנימין נעל שהייתה מונחת על השולחן והכתה באמצעותה את ידה של פעוטה. במקרה אחר, בזמן שהפעוטות שיחקו, משכה ינקו פעוטה בחולצתה והפילה אותה לרצפה. עוד מתואר בכתב האישום כי בזמן ששכב פעוט על שמיכה, בנימין "אחזה בו, הרימה אותו באוויר והשליכה אותו אל מזרן אחר".

במקרה שתועד במצלמות האבטחה, האכילה הסייעת בנימין פעוטה, הוציאה מפית וניגבה את פניה תוך שהיא מנערת את פניה ודוחפת את ראשה לאחור. מוקדם יותר החודש נוספו שישה מקרי אלימות לכתב האישום בעניין מקרי האלימות באותו גן המתנהל בבית משפט השלום תל אביב ובכך גם הוא תוקן. כתב האישום נגד בעלת הגן ושלושת הסייעות: סיגל אדהמי, ורד אברהם, ליבנת אונגר ויפית אשר. עו"ד רוזי כאבז, מפרקליטות מחוז תל אביב פלילי, הגישה את שני כתבי האישום המתוקנים.

על פי כתב האישום, אחת הנאשמות ניגשה אל פעוטה שישבה לאכול, תפסה אותה מידה האחת וגררה אותה בכוח לחלק אחר של הגן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully