וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיפור משמעותי במצבו של החתן שנפצע קשה בחתונתו: "הרופאים לא מאמינים"

עודכן לאחרונה: 21.3.2022 / 20:02

קרוב משפחתו של איתי, בן ה-37 שנפל משולחן עליו רקד במהלך חתונתו, סיפר כי חלה התקדמות משמעותית מאז אושפז לפני יותר מחודש. "הוא מחייך, מרים את היד, אומר שלום. אפילו הראו לו תמונה של הכלה והוא ניסה לקחת את הטלפון"

שיפור משמעותי חל במצבו של בן ה-37 שנפצע קשה ביום חתונתו לפני כחודש לאחר שנפל משולחן עליו רקד - כך עדכן היום (שני) קרוב משפחתו. לפי קרוב המשפחה, החתן, איתי, "מחייך, מרים את היד, אומר שלום. הרופאים והמשפחה לא מאמינים".

הוא הוסיף כי ברגע שהראו לו תמונה של הכלה, ניסה איתי לקחת את מכשיר הטלפון בו הוצגה. "זה קרה ביומיים-שלושה האחרונים. זו התקדמות מעל לדרך הטבע. זה קורה לנו מול העיניים. חייבים להמשיך להתפלל כי יש לו עוד דרך".

אולם אירועים "האחוזה" בן חתן נפל מושלחן נחבל ואושפז במצב קשה. -, פלאש 90
אולם האירועים בו התקיימה החתונה בה נפצע איתי/פלאש 90, -

איתי נפל ברגע שיא בחגיגה שאירעה לפני יותר מחודש בעת שרקד על שולחן שאותו הרימו חבריו באולם במודיעין. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים שיבא תל השומר כשמצבו קשה אך יציב והוא מעורפל הכרה.

"הרימו את החתן על שולחן והוא נפל מגובה של 3 מטר והוא מורדם ומונשם", סיפר לאחר החתונה אחד הנגנים, שגם טיפל בו. "זה היה נורא ואיום. הצעקות של הכלה ושל ההורים שלו לא יוצאות לי מהראש".

רב החתונה, יהודה מייזליק, סיפר לוואלה! כי חברי החתן הרימו אותו על שולחן והוא איבד את שווי המשקל ועף שלושה מטרים לאחור. "זה היה ממש בסוף החתונה, אחרי חתונה מאוד שמחה", שחזר מייזליק. "המזל שלנו שמנהל התזמורת שלנו הוא גם פרמדיק, הוא החזיק אותו בחצי הכרה עד שהגיע נט"ן. הכלה פשוט גיבורה, היא החזיקה את כולם ושלטה במצב. היינו איתה עד שתיים לפנות בוקר. זה ניסיון בשבילה, ולכן היא קיבלה כוחות. היא התנהגה באצילות".

  • עוד באותו נושא:
  • חתונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully