וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אל תתעסקו איתי": אסיר בכלא בשרון דקר ופצע קצינת שב"ס בעת ששהה במשרדה

עודכן לאחרונה: 19.3.2022 / 14:22

האירוע, שהתרחש ביום חמישי האחרון, החל לאחר שאופק אשכנזי בן 29, קיבל אישור לקיים שיחה מטלפון במשרד הקצינה. מיד בסיום השיחה, התנפל עליה, אחז בראשה והחל לדקור אותה. סוהרים שהוקפצו למקום אזקו אותו, תוך כדי שהוא צועק: "אתם לא מכירים אותי". מעצרו הוארך

בווידאו: השר בר-לב מעיד בפני הוועדה לבריחה מכלא גלבוע/צילום: רוני כנפו

אופק אשכנזי בן 29, אסיר בכלא בשרון, דקר ופצע קצינת שב"ס באמצעות סכין מאולתר בעת ששהה במשרדה בכלא ביום חמישי האחרון, לאחר שקיבל אישור לקיים שיחה מטלפון במשרדה. כשבעה סוהרים הוקפצו למקום והשתלטו על האסיר, תושב קריית מוצקין, המרצה עונש מאסר של 28 חודשים. מעצרו הוארך בשישה ימים.

האירוע החל כשבסיום שיחת הטלפון התנפל על הקצינה, אחז בראשה והחל לדקור אותה. סוהרים הוקפצו למקום על מנת לחלץ את הקצינה מידי האסיר ולאחר עימות בין הצדדים הצליחו הסוהרים להשתלט על האסיר ולאזוק אותו.

במהלך העימות השליך האסיר את הסכין מעבר לחלון ואיים על הסוהרים: "אל תתעסקו איתי, אתם לא מכירים אותי". לאחר ההשתלטות, צוותי רפואה העניקו לקצינה טיפול רפואי ופינו אותה לבית חולים.

לוחמי שב"ס עם הפסעות הכלואים המפונים, כלא גלבוע 06 לספטמבר 2021. שלומי גבאי
"אל תתעסקו איתי, אתם לא מכירים אותי"/שלומי גבאי

אשכנזי, המרצה עונש מאסר של 28 חודשים, הובא לדיון בבית משפט בהארכת מעצרו, בסיומו הועבר למעצר למשך שישה ימים. חקירת האירוע נמשכת.

  • עוד באותו נושא:
  • כלא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully