וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוזמת רעייתו של זלנסקי: סרטוני ברכה מנשים ראשונות בעולם - כולל מיכל הרצוג

עודכן לאחרונה: 18.3.2022 / 23:38

אולגה זלנסקה העלתה לעמוד הפייסבוק שלה סדרת סרטוני סולידריות עם אוקראינה, בהשתתפות נשים ראשונות ממספר מדינות בעולם. לצד רעייתו של נשיא טורקיה ונשיא צרפת, משתתפת גם רעייתו של הנשיא הרצוג: "צופים בתמונות קורעות הלב, ליבנו איתכם. נושאת תפילה"

מיכל הרצוג, רעיית נשיא המדינה. בית הנשיא, אתר רשמי
מיכל הרצוג/אתר רשמי, בית הנשיא

רעייתו של נשיא אוקראינה, אולגה זלנסקה, העלתה הערב (שישי) לעמוד הפייסבוק שלה סדרת סרטוני סולידריות של נשים ראשונות ממספר מדינות בעולם - בהן גם אשת נשיא המדינה, מיכל הרצוג - שמביעות הזדהות ומחזקות את אזרחי אוקראינה. בין הנשים שמשתתפות ביוזמה גם הגברת הראשונה של טורקיה אמין ארדואן, רעייתו של נשיא צרפת בריז'יט מקרון והנשים הראשונות של פולין, אלבניה, לטביה וליטא. בבית הנשיא אומרים שמדובר ביוזמה של זלנסקה, שנמצאת בקשר עם רעיית הנשיא מיכל הרצוג מאז ביקור הנשיא באוקראינה באוקטובר אשתקד, באירועים לציון 80 שנה לטבח בבאבי יאר.

בסרטון של הרצוג, שעלה יחד עם סרטונים נוספים בעמוד הפייסבוק של זלנסקה, היא אמרה: "אנחנו צופים בתמונות קורעות הלב של ילדים המחפשים את הוריהם, באימהות המגנות על ילדיהן, בהמונים בתחנות הרכבת, וליבנו איתכם. אנחנו חושבים על הרופאות והרופאים והצוותים הרפואיים בבתי החולים המנסים בכל דרך לסייע לנפגעים, וליבנו איתכם".

אולנה זלנסקה, רעייתו של נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי. AP
אולנה זלנסקה, רעייתו של נשיא אוקראינה/AP

"אנחנו רואים את האזרחים שחייהם התהפכו בבת אחת והערים שוקקות החיים שהפכו לאזורי קרבות, וליבנו איתכם", אמרה לאזרחי אוקראינה. "ליבנו איתכם והבטן מתהפכת מהאסון ההומניטרי המתרחש מול עיני העולם". הרצוג הוסיפה כי "כאמא, עצוב לי במיוחד לראות את הסבל שחוות אימהות צעירות ולראות תינוקות רכים נתלשים מביתם ומשפחתם לעתיד לא ברור. אני נושאת מכאן תפילה שנקודת השפל ההיסטורית הזו תסתיים במהרה ושחייכם ישובו לשגרה כלשהי במדינתכם היפה והמשגשגת. מחשבותינו איתכם, וליבנו איתכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully