וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אב שילם אלפי שקלים לתושב הנגב על מנת שיבריח את ילדיו לירדן

ג', שהתבקש להבריח את הילדים, התקשר לאשתו של הגבר וסיפר לה אודות בקשתו. "ראיתי שלושה ילדים יפים רועדים מקור ואמרתי שאני לא יכול לעשות את זה", סיפר. לאחר חיפושים, האב החוטף נעצר והועבר מהדרום למשטרת מודיעין. לדברי האישה, היא חוששת שיפגע בה ובילדים כשישתחרר

אב שנמצא בהליך גירושין שילם 5,000 שקלים לבדואי תושב הנגב על מנת שיבריח את ילדיו לירדן, כך נודע לוואלה!. ג', שהתבקש להבריח את הילדים, התקשר לאשתו של הגבר וסיפר לה אודות בקשתו. "ראיתי שלושה ילדים יפים רועדים מקור ואמרתי שאני לא יכול לעשות את זה", סיפר.

חייל ליד מעבר אלנבי, מרץ 2014. AP
מעבר אלנבי בין ירדן וישראל/AP

לפי מקורב לאם, היא מסורבת גט מבעלה. השניים חיים בנפרד, ובעת שהאב נעלם עם הילדים לקראת עזיבתו המתוכננת - היא ניגשה לתחנת המשטרה להגיש נגדו תלונה. לאחר חיפושים של משטרת ישראל, האב החוטף נעצר והועבר מהדרום למשטרת מודיעין. לדברי האישה, היא חוששת שישתחרר בשבוע הבא וינסה לפגוע בה ובילדים.

"עם קבלת הדיווח על החשד לאירוע החמור הפניתי לצומת אוהלים כוח שוטרי סיור באר שבע וצוות אופנועים מיס"מ נגב שאיתרו את החשוד עם ילדיו הקטנים ברכב וביצענו מעצרו", אמר סגן מפקד יס"מ נגב, פקד מתי צרפתי, המשמש חלק מהכוח למאבק בבריונות והאלימות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully