וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירה מטווח אפס - ונפצע מהרסיס: חייל ופלסטיני נפגעו קל בתקרית חריגה בג'נין

עודכן לאחרונה: 16.3.2022 / 13:11

כוח מסתערבים הגיע לעיר לאור יום כדי לעצור את הפלסטיני, והלוחמים נכנסו למבנה בו שהה. בכוחות הביטחון טוענים כי שם הוא ניסה לתקוף את הלוחמים, ועימות פיזי התפתח בינו לבין אחד מהם - ששלף את אקדחו וירה

בווידאו: חילופי ירי בין מחבלים לכוח מסתערבים של מג"ב בג'נין/תיעוד ברשתות חברתיות

חייל ופלסטיני נפצעו היום (רביעי) באורח קל בתקרית חריגה באזור ג'נין.

כוח לוחמים של יחידת המסתערבים מג"ב יו"ש הגיע למקום סביב השעה 12:00 בצהריים במטרה לעצור את הפלסטיני, המוגדר מבוקש, בבית הממוקם סמוך למחנה הפליטים. באופן חריג, המעצר נעשה לאור יום - בגלל מודיעין שהתקבל בזמן אמת על מקום הימצאו של החשוד.

בכוחות הביטחון אומרים כי שלושה מהלוחמים נכנסו אל המבנה, ולטענתם החשוד ניסה לתקוף את אחד מהם. השניים התעמתו באופן פיזי, עד שלבסוף הלוחם שלף אקדח וירה בו מטווח אפס - ונפצע מהרסיס. כאמור, שניהם נפגעו באורח קל, והכוח עזב את המקום עם הפלסטיני החשוד.

פעילות לוחמי ולוחמות מג"ב 24 בנובמבר 2021. ראובן קסטרו
לוחמי מג"ב. למצולמים אין קשר לכתבה/ראובן קסטרו

אמש נרשמו עימותים במתחם קבר יוסף שבשכם, שם מפירי סדר פלסטינים יידו אבנים והשליכו בקבוקי תבערה לעבר כוחות צה"ל. זאת, לאחר שהחטיבה המרחבית "שומרון" נכנסה למתחם כדי לאבטח את המתפללים במקום. לא היו נפגעים בתקרית.

לדברי גורמי צבא, מוקדם יותר ביקשו הפלסטינים לדחות כניסת מתפללים למתחם הקבר בשכם על רקע האיומים לנקום את מותו של מחבל שירה לעבר כוחות הביטחון במחנה הפליטים בלאטה אתמול בבוקר. הבקשה נדחתה.

עוד בוואלה!

בקבוקי תבערה ואבנים: עימותים בין כוחות הביטחון לפלסטינים בשכם

לכתבה המלאה

אתמול, במהלך שעות הבוקר המוקדמות פעלו מסתערבי מג"ב במחנה הפליטים בלאטה שבשכם, עצרו מבוקש ותפסו ברשותו רובה. כמו כן, לפי דיווחים פלסטיניים, שני תושבי מחנה הפליטים נהרגו על ידי אש כוחות הביטחון.

המסתערבים פעלו על פי הכוונת השב"כ לצורך מעצר מבוקש בפעילות טרור. הכוחות הגיעו לביתו של המבוקש, ועצרו אותו כשרובה M-16 ברשותו. בשעה שיצאו הלוחמים ממחנה הפליטים החלו מחאות אלימות שכללו השלכת מטענים, זריקת אבנים וחפצים שונים לעבר הלוחמים. בתגובה למחאות הגיבו הלוחמים באמצעים לפיזור הפגנות וירי רוגר.

  • עוד באותו נושא:
  • מג"ב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully