וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקבוקי תבערה ואבנים: עימותים בין כוחות הביטחון לפלסטינים בשכם

עודכן לאחרונה: 16.3.2022 / 0:24

חיילים הגיעו לאבטח מתפללים בקבר יוסף ונתקלו בהפרות סדר חמורות. לא היו נפגעים בתקרית. לפני האירוע, ביקשו הפלסטינים לדחות כניסת מתפללים למתחם הקבר בשכם על רקע האיומים לנקום את מותו של המחבל שירה לעבר כוחות הביטחון במחנה הפליטים בלאטה הבוקר

בווידאו: חילופי ירי בין מחבלים לכוח מסתערבים של מג"ב בג'נין/תיעוד ברשתות חברתיות

עימותים נרשמו הערב (שלישי) במתחם קבר יוסף שבשכם, שם מפירי סדר פלסטינים יידו אבנים והשליכו בקבוקי תבערה לעבר כוחות צה"ל. זאת, לאחר שהחטיבה המרחבית "שומרון" נכנסה למתחם כדי לאבטח את המתפללים במקום. לא היו נפגעים בתקרית.

לדברי גורמי צבא, מוקדם יותר הערב ביקשו הפלסטינים לדחות כניסת מתפללים למתחם הקבר בשכם על רקע האיומים לנקום את מותו של מחבל שירה לעבר כוחות הביטחון במחנה הפליטים בלאטה הבוקר. הבקשה נדחתה.

עימותים בין צה"ל לפלסטינים בקבר יוסף שבשכם. מתוך טוויטר, אתר רשמי
עימותים בין צה"ל לפלסטינים בקבר יוסף, הערב/אתר רשמי, מתוך טוויטר

במהלך שעות הבוקר המוקדמות פעלו מסתערבי מג"ב במחנה הפליטים בלאטה שבשכם, עצרו מבוקש ותפסו ברשותו רובה. כמו כן, לפי דיווחים פלסטיניים, שני תושבי מחנה הפליטים נהרגו על ידי אש כוחות הביטחון.

המסתערבים פעלו על פי הכוונת השב"כ לצורך מעצר מבוקש בפעילות טרור. הכוחות הגיעו לביתו של המבוקש, ועצרו אותו כשרובה M-16 ברשותו. בשעה שיצאו הלוחמים ממחנה הפליטים החלו מחאות אלימות שכללו השלכת מטענים, זריקת אבנים וחפצים שונים לעבר הלוחמים. בתגובה למחאות הגיבו הלוחמים באמצעים לפיזור הפגנות וירי רוגר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully