וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יתוגמלו על עבודה בחופש: הושגו הסכמות לשיפור תנאי העסקתן של הסייעות בגנים

עודכן לאחרונה: 16.3.2022 / 15:52

לפי ההסכמות שנחתמו בין ההסתדרות למרכז השלטון המקומי, סייעת בגן עירייה ובחינוך המיוחד שתועסק 5 ימים בחופשת הפסח ובפגרת האביב תקבל מענק של 2,000 שקלים, ואם תעבוד מעבר לשעות הקבועות תקבל תוספת. "עושות עבודת קודש בחינוך ילדינו, זו רק ההתחלה בדרך לרפורמה"

הסתדרות מעו"ף הגיעה להסכמות עם מרכז השלטון המקומי, מרכז המועצות האזוריות ושלוש הערים הגדולות, לפיהן כל סייעת שתועסק במשך חמישה ימים בחופשת הפסח ובפגרת האביב תקבל בנוסף לשכרה מענק בהיקף של 2,000 שקלים. זאת, בהתאם להודעה משותפת שפרסמו היום (רביעי) ההסתדרות ומרכז השלטון המקומי.

הסכום יינתן לסייעת שתעבוד במשך חמישה ימים בין 7:30 בבוקר ל-13:30 בצהריים. סייעת שתעבוד מעבר ל-13:30 תקבל סכום נוסף בעבור כל שעת עבודה, מעבר לקבוע בהסכמי העבודה. סייעת שתעבוד באופן חלקי בימים הללו תקבל חלק יחסי של המענק הנוסף.

"הסייעות בגנים עושות עבודת קודש כל השנה בחינוך הילדים של כולנו, וזאת בתנאים קשים של מחסור בכוח אדם ונטל הולך וגובר על כתפיהן", אמר יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד. "חייבים להרים את קרנו של המקצוע הזה, ויש כאן בשורה ראשונה בדמות מענק מיוחד על עבודתן המסורה בפסח, בזמן שהגננות נמצאות בחופש. זו רק ההתחלה בדרך לרפורמה מקיפה בתחום. נמשיך ונפעל למען כלל העובדים במשק".

ילדים חוזרים לשגרה בגן דפנה, גבעתיים, 10 במאי 2020. יותם רונן
"הסייעות עושות עבודת קודש כל השנה בחינוך הילדים" ילדים בגן/יותם רונן

יו"ר מרכז השלטון המקומי, חיים ביבס, מסר כי מדובר בצעד נוסף בדרך לרפורמה שהציבו כדי לשפר את מעמדן ותנאי העסקתן של הסייעות. "הסייעות ממלאות תפקיד מרכזי וחשוב בחינוך ילדינו, שזהו התחום החשוב ביותר. הצלחנו הפעם לכלול גם את סייעות החינוך המיוחד שאין ראויות מהן לתגמול. נמשיך לפעול בשיתוף פעולה למען עובדי הרשויות המקומיות".

ארנון בן דוד. טל אביב, פלאש 90
ארנון בן דוד/פלאש 90, טל אביב

"העבודה הקשה, מסירות הנפש והמקצועיות חייבות לבוא לידי ביטוי בשכר הסייעות, הן בחינוך הרגיל והן בחינוך המיוחד", אמר יו"ר הסתדרות המעו"ף, עו"ד גיל בר-טל. "הסתדרות המעו"ף, בשיתוף פעולה וגיבוי מלא של יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, תמשיך לפעול ולהביא לחתימת הסכמים נוספים מול משרד האוצר ומול מרכז השלטון המקומי, לשיפור שכרן ותנאי עבודתן של סייעות גני הילדים ובתי הספר, כחלק מהרפורמה הגדולה בשכר סקטור תומכות החינוך. מעתה ובעתיד יזכו עובדות החינוך המיוחד להתייחסות משמעותית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully