וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עילאי בן ה-11 כמעט נחטף בגינת המשחקים: "תפס את הכתף שלי ובצווארון"

עודכן לאחרונה: 15.3.2022 / 20:07

בשחזורו לוואלה! מספר עילאי, שלטענת אימו, עבר ניסיון חטיפה בר"ג, על רגעי הפחד והחרדה. "זה היה מלחיץ והרגשתי פחד. הוא לקח אותי לרכב ואני ממש הדפתי אותו והתנגדתי". לדברי אימו, בנה עילאי כלל לא סיפר לה על המקרה, שלדבריה התרחש גם בגבעתיים ובת"א. "הוא התבייש"

עילאי בן ה-11, שלטענת אימו, שירלי פינחס, עבר ניסיון חטיפה סמוך לגן משחקים ברמת גן, שיחזר בפני וואלה! את השתלשלות האירועים. "הוא נכנס לרכב ורדף אחרינו, נכנסנו בין הבניינים ונעלמנו לו".

לדברי עילאי, הוא מרגיש כעת בסדר. "זה היה מלחיץ והרגשתי פחד. אני וחברים שלי רצינו לשחק כדורגל בבית ספר, ומישהו תפס את הכתף שלי ובצווארון אחרי שאמרתי לו לא כששאל אם אני רוצה להיכנס לרכב. הוא לקח אותי לרכב ואני ממש הדפתי אותו והתנגדתי. חבר שלי ניסה לדחוף אותו וכולנו ברחנו. הוא נכנס לרכב ורדף אחרינו, נכנסנו בין הבניינים ונעלמנו לו".

שירלי פינחס, אימו, סיפרה לוואלה! מה סיפר לה בנה על האירוע. "אתמול באזור 16:00 ניגש אל הבן שלי, עילאי, בן 11, בחור גבוה עם זקן ג'ינג'י ושאל אותו אם הוא רוצה להיכנס איתו לרכב. הבן שלי אמר 'מה פתאום, ממש לא', אבל הוא תפס אותו בצווארון וניסה להכניס אותו בכוח לרכב. הבן שלי הצליח להתנגד הוא והחברים שלו ברחו".

יהלי, הילד שכמעט נחטף בפארק ברמת גן. באדיבות המשפחה
"מישהו תפס את הכתף שלי ובצווארון". עילאי/באדיבות המשפחה

"היה פה ניסיון חטיפה, ישר פניתי למשטרה", אמרה פינטו. "קצין המשטרה מתחנת בני ברק התקשר אליי אישית וביקש ממני להגיע. נתנו עדות, היינו שם שלוש שעות. אני מקווה מאוד מאוד שיתפסו אותו. פנתה אליי אמא שזה קרה לבן שלה, היא ניסתה להשיג את המשטרה ולא הצליחה, עכשיו הם מסרו עדות. זה קרה בגנים נוספים ברמת גן ובתל אביב".

"עילאי נורא התבייש. אמרתי לו שהוא לא אשם. הוא בכלל לא רצה להגיד לי, חבר שלו התקשר אליי מהנייד שלו ועדכן אותי. אנחנו מחבקים אותו עכשיו. צריך לתפוס את הבן אדם הזה, במקרה הזה הוא לא הצליח אבל במקרה אחר לא בטוח, ואוי ואבוי אם יקרה פה איזשהו אסון. כאמא שלו אני עדיין לא קולטת מה קרה, אני מדברת על זה כדי שלא יפגע בילד אחר אבל אני לא יכולה לעכל שכמעט חטפו לי את הילד לאור יום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully