וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיתונאית הרוסייה שמחתה בשידור נקנסה: "נחקרתי במשך 14 שעות"

15.3.2022 / 18:11

לראשונה מאז שנעצרה, תועדה מרינה אובסיאניקובה, עובדת הטלוויזיה שהפגינה במהלך מהדורת החדשות ברוסיה, כשהיא מודה על התמיכה הרבה בה. בית המשפט ברוסיה קנס אותה ב-30 אלף רובל בעקבות המקרה, אך טרם התברר אם תועמד בפני אישומים נוספים. הקרמלין: "מדובר בחוליגניות"

בווידאו: העיתונאית מרינה אובסיאניקובה, בתום שחרורה/עריכה: אביעד בללי

מרינה אובסיאניקובה, עובדת הטלוויזיה שהפגינה במהלך מהדורת החדשות המרכזית ברוסיה דיברה היום (שלישי) לראשונה מאז האירוע, ואמרה כי היא נחקרה בעקבותיו במשך יותר מ-14 שעות. "אסור היה לי ליצור קשר עם קרוביי וחבריי, לא נתנו לי סיוע משפטי", סיפרה. לפי דיווחים של סוכנות הידיעות RIA, אובסיאניקובה נקנסה ב-30 אלף רובל לאחר שנמצאה אשמה בהפגנה נגד השלטון וגינוי הצבא הרוסי שנלחם באוקראינה. טרם התברר האם תועמד בפני אישומים נוספים וחמורים יותר.

"אני רוצה להודות לכולם על התמיכה, לחברים ולקולגות", אמרה בתחילת דבריה, לאחר ששוחררה מהחקירה. "אלו ימים קשים מאוד בחיי. אני כבר יומיים ללא שינה, החקירה נמשכה יותר מ-14 שעות". היא הוסיפה כי היא מחכה לשמוע את ההחלטות שילקחו לגביה, ואמרה שבינתיים היא "רק צריכה להירגע".

מוקדם יותר היום התייחס הקרמלין לאירוע החריג במהלך שידור החדשות אתמול. "ככל שהדבר נוגע לאישה הזו, מדובר בחוליגניות", אמר הדובר דמיטרי פסקוב. הוא שיבח את עבודתו של ערוץ הטלוויזיה הממלכתי, ואמר כי הוא עמוד התווך של "חדשות אובייקטיביות".

עיתונאית התפרצה לשידורי הטלוויזיה הרוסית: "אל תאמינו לתעמולה"
14.03.22. ללא, רויטרס
נקנסה ב-30 אלף רובל. המחאה של אובסיאניקובה/רויטרס, ללא

מרינה אובסיאניקובה, עובדת הטלוויזיה הממלכתית של רוסיה, קטעה אמש את מהדורת החדשות המרכזית בערוץ, כשהיא אוחזת בשלט שקורא לצופים לא להאמין לתעמולה של הקרמלין, בעוד היא עומדת מאחורי המגישה במהדורה. לאחר האירוע היא נעצרה ונלקחה לתחנת המשטרה במוסקבה.

לפני ההפרעה בשידור, העלתה אובסיאניקובה סרטון לרשת, בו היא קראה לעצור את הלחימה. "מה שקורה באוקראינה עכשיו זה פשע, ורוסיה היא מדינה תוקפנית, והאחריות לתוקפנות הזו מוטלת על מצפונו של אדם אחד בלבד, ולדימיר פוטין", אמרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully