וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדת בטלוויזיה הממלכתית של רוסיה קטעה את מהדורת החדשות: "אל תאמינו לתעמולה"

עודכן לאחרונה: 15.3.2022 / 2:48

לפני שהתפרצה לשידור, פרסמה מרינה אובסיאניקובה סרטון שבו אמרה כי "אני מתביישת שהייתי שותפה להפצת שקרים". לפי הדיווחים ברוסיה, היא נעצרה, ועלולה להישפט לעד 15 שנים בכלא. "מה שקורה באוקראינה הוא פשע. צפינו בשקט במשטר האנטי-אנושי. רק בכוחנו לעצור את הטירוף"

בווידאו: עיתונאית התפרצה לשידורי הטלוויזיה הרוסית - "אל תאמינו לתעמולה"/עריכה: אביעד בללי

עובדת בטלוויזיה הממלכתית של רוסיה קטעה היום (שני) את מהדורת החדשות המרכזית בערוץ, כשהיא מוחה נגד המלחמה באוקראינה. העובדת התפרצה לשידור, ועמדה מאחורי המגישה עם שלט ששקורא לצופים "לא להאמין לתעמולה" ו"לעצור את מלחמה" באוקראינה. לדברי ארגון זכויות האדם "אגורה", היא נעצרה ונלקחה לתחנת המשטרה במוסקבה.

לפני ההפרעה בשידור, העובדת, מרינה אובסיאניקובה, העלתה סרטון שבו היא קראה לעצור את הלחימה. "מה שקורה באוקראינה עכשיו זה פשע, ורוסיה היא מדינה תוקפנית, והאחריות לתוקפנות הזו מוטלת על מצפונו של אדם אחד בלבד, ולדימיר פוטין", אמר בסרטון. "אבא שלי אוקראיני ואמא שלי רוסייה והם מעולם לא היו אויבים".

עוד סיפרה בסרטון שעבדה בערוץ, בו לטענתה השתתפה ב"תעמולה של הקרמלין". "עכשיו אני מאוד מתביישת בזה. אני מתביישת שהייתי שותפה להפצת שקרים במסך הטלוויזיה, אני מתביישת שאפשרתי לרוסים להפוך לזומבים".

מפגינה התפרצה לשידורי הערוץ הממלכתי הראשון ברוסיה: "אל תאמינו לפרופגנדה, משקרים לכם". צילום מסך, אתר רשמי
"לא להאמין לתעמולה". הפרעת העובדת בזמן השידור/אתר רשמי, צילום מסך

"שתקנו ב-2014, כשכל זה רק התחיל", המשיכה, "לא יצאנו לעצרות כשהקרמלין הרעיל את נבלני. פשוט צפינו בשקט במשטר האנטי-אנושי הזה. ועכשיו כל העולם התרחק מאיתנו, גם עוד עשרה דורות של צאצאינו יסבלו מהבושה של מלחמת אחים זו. אנחנו, העם הרוסי, חושבים וחכמים, רק בכוחנו לעצור את כל הטירוף הזה. צאו להפגנות, אל תפחדו מכלום. הם לא יכולים להזיז את כולנו".

בעקבות האירוע, מסר הערוץ כי הוא עורך בדיקה פנימית של התקרית - כך לפי דיווח של סוכנות הידיעות TASS. עוד נמסר כי היא צפויה לעמוד בפני אישומים של הכפשת צבא רוסיה.

כמו כן, במהלך הלילה הודה נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי לרוסים ש"לא מפחדים למחות ולהעביר את האמת על פלישת רוסיה לאוקראינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully