וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתערבים ירו למוות בתושב רהט; מג"ב: "הוא פתח באש לעבר הכוח"

עודכן לאחרונה: 15.3.2022 / 10:06

לפי הודעת מג"ב, כוח של היחידה הגיע לעיר כדי לעצור שני חשודים, כשלפתע נפתחה אש לעברם. הם השיבו בירי, וכתוצאה מכך נפגע גבר. ברהט מטילים ספק בגרסה זו: "המשפחה טוענת שלא היה שום ירי לעבר השוטרים, אפשר לעצור אדם בלי להרוג"

אקדח שנתפס על ידי יחידת המסתערבים ברהט. 15 במרץ 2022. דוברות משטרת ישראל
האקדח שנתפס, הלילה/דוברות משטרת ישראל

גבר נורה הלילה (שלישי) למוות ברהט על ידי כוח מסתערבים של מג"ב שהגיע לעיר כדי לעצור שני חשודים בעבירות ביטחוניות. לפי הודעת מג"ב, הלוחמים פתחו באש לאחר שהגבר כביכול ירה לעברם, כשהם תחת "סכנת חיים". לא היו נפגעים בקרב הלוחמים.

צוות מד"א שהוזעק למקום העניק לחשוד טיפול רפואי אך לבסוף קבע את מותו. אקדחו נמצא במקום יחד עם מחסנית ותחמושת. בעקבות התקרית, המשטרה תיגברה כוחות ברהט.

ראש העיר רהט פאיז אבו סייהבן הטיל ספק בגרסת מג"ב לאירוע, ואמר כי הכוח היה צריך לעצור את החשוד בלי להרוג אותו. "אנחנו מגנים את הרצח של תושב רהט. המשטרה יכולה לעצור אדם בלי להרוג. אסור לעשות משפט שדה", אמר. "המשפחה טוענת שלא היה שום ירי לעבר השוטרים. אני קורא למשטרה לחקור את האירוע הזה".

בשבוע שעבר, פרצו שתי קטטות בין שתי חמולות בעיר, ובמהלכן נשמע קרב יריות. בסרטון אחד שהתפרסם ברשתות החברתיות, ניתן לשמוע קולות ירי רבים מביתם של התושבים באזור. בסרטון מהקטטה האחרת, ניתן לראות קרב יריות בשטח פתוח בעיר.

בתוך כך, תושבים רבים ברהט הביעו אז כעס על חוסר הסדר והאלימות ברחובות העיר. "אי אפשר להמשיך ככה, פחד אלוהים מה שקרה ברהט", אמר אחד מהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully