וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקע הסנקציות נגדו: האוליגרך הרוסי רומן אברמוביץ' הגיע לביקור קצר בישראל

עודכן לאחרונה: 14.3.2022 / 20:26

מטוסו הפרטי של המיליארדר נחת אתמול בישראל, והיום הוא כבר המריא חזרה. בתמונות מנתב"ג הוא נראה יושב בטרקלין VIP בנמל התעופה, כשמסכת פנים משוכה מעל לסנטרו. אתמול התייחס ליברמן להגבלות על אוליגרכים ואמר כי "אנחנו לא מצטרפים לשום סנקציות"

בווידאו: האוליגרך הרוסי, רומן אברמוביץ' בנתב"ג/צילום: אתר רשמי

האוליגרך הרוסי רומן אברמוביץ' נראה היום (שני) בנתב"ג, זאת לאחר שאתמול מטוסו הפרטי נחת בישראל. זמן קצר לאחר מכן טיסתו המריאה לאיסטנבול. על אברמוביץ' הוטלו סנקציות במסגרת העיצומים האישיים שהטיל המערב על נשיא רוסיה ולדימיר פוטין ועל אוליגרכים המקורבים אליו.

בתצלום שהגיע לידי סוכנות הידיעות רויטרס נראה אברמוביץ' יושב בטרקלין VIP בנמל התעופה, כשמסכת פנים משוכה מעל לסנטרו.

ממשלת בריטניה הטילה סנקציות על אברמוביץ' והקפיאה את כל נכסיו בבריטניה, כולל את קבוצת הכדורגל צ'לסי שהייתה בבעלותו. אברמוביץ' נחשב למקורב לפוטין, וההחלטה של הממשלה הגיעה על רקע הניסיון להטיל סנקציות כלכליות על נשיא רוסיה, על האוליגרכים המקורבים אליו ועל המדינה כולה. אברמוביץ' הוא אחד משבעה אוליגרכים שבריטניה הטילה עליו סנקציות.

רומן אברמוביץ בשדה התעופה בן גוריון 14 במרץ 2022. מערכת וואלה!, אתר רשמי
ביקור קצר בישראל. אברמוביץ' בנתב"ג, היום/אתר רשמי, מערכת וואלה!

אתמול, במהלך ביקור בנתב"ג, דחה שר האוצר ליברמן את הדיווחים על לחץ אמריקני על ישראל להצטרף לסנקציות על רוסיה ולהטיל מגבלות על האוליגרכים הרוסים הפועלים בישראל. "כל אזרח רשאי לנחות ולחיות כאן לא משנה מה מעמדו. אנחנו לא מצטרפים לשום סנקציות, אנחנו קודם כל דואגים לעצמנו" אמר ליברמן.

"נשתדל לשתף פעולה עם כל העולם במסגרת האינטרס הישראלי, צריך למצוא את שביל הזהב", הוא הוסיף. "יש לנו יחסים טובים עם רוסיה ואוקראינה. יש בשתי המדינות קהילות יהודיות. אנחנו עושים כל מה שאנחנו יכולים לעשות כדי לעזור גם בקייב וגם במוסקבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully