וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקרה את הדייט במהלך סקס - כנקמה על חיסול סולימאני

עודכן לאחרונה: 14.3.2022 / 23:50

ניקה ניקובין, איראנית בת 21 שחיה בארה"ב, הואשמה בניסיון רצח לאחר שתקפה את הגבר אותו פגשה דרך אתר היכרויות בזמן ששהו יחד במיטה במלון בלאס וגאס. לאחר שנעצרה אמרה שעשתה זאת כנקמה על חיסול מפקד כוח קודס במשמרות המהפכה האיראניות

בווידאו: תיעוד חיסול קאסם סולימאני במתקפה אווירית אמריקנית/מתוך טוויטר

צעירה איראנית מואשמת שדקרה במהלך סקס את בן הזוג אותו הכירה ברשת, כאקט נקמה על חיסולו של קאסם סולימאני, מפקד כוח קודס במשמרות המהפכה האיראניות, שנהרג בתקיפת מזל"ט בבגדד ב-3 בינואר 2020.

בתקשורת האמריקנית דווח שניקה ניקובין, בת ה-21, הואשמה בניסיון רצח לאחר שתקפה את הגבר אותו פגשה דרך אתר היכרויות בזמן ששהו יחד במיטה במלון בלאס וגאס. ניקובין והגבר, שזהותו לא פורסמה, נפגשו באתר ההיכרויות Plenty of Fish ולאחר שדיברו ברשת, החליטו להיפגש במלון סאנסט סטיישן ב-5 במרץ.

ניקה ניקובין, שנעצרה לאחר שדקרה גבר בזמן סקס כנקמה על חיסול קאסם סולימאני. Facebook, צילום מסך
ניקה ניקובין, שנעצרה לאחר שדקרה גבר בזמן סקס כנקמה על חיסול קאסם סולימאני/צילום מסך, Facebook

על פי דיווחי המשטרה, השניים שכרו יחד חדר בקומה ה-14 של המלון ושם החלו לקיים יחסי מין. ניקובין כיבתה את האורות ושמה כיסוי עיניים על הגבר בזמן שהם קיימו יחסי מין. לפי הדיווח של רשת CBS, בשלב הזה היא הוציאה סכין מהארנק שלה ודקרה את הגבר פעמיים בצוואר. הוא אמר שהוא "חש כאב בצד הצוואר שלו" ולאחר שהבין שהוא נדקר, הוא דחף ממנו את ניקובין ורץ החוצה מהחדר כדי להזעיק את המשטרה.

מהמשטרה נמסר כי ניקובין ברחה מהחדר מיד אחריו וסיפרה לעובדת המלון כי זה עתה דקרה אדם. בדו"ח המשטרה נכתב כי ניקובין אמרה לשוטרים שהיא לא התכוונה לרצוח אותו אבל עשתה את המעשה בגלל שרצתה "נקמה נגד חיילים אמריקניים על הרג קאסם סולימאני ב-2020" וגם אמרה שהדייט שמע שיר בשם "Grave Digger" (חופר הקברים) מה שנתן לה את המוטיבציה לבצע בו את נקמתה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
תמונת המעצר של ניקה ניוקבין. AP
תמונת המעצר של ניקה ניוקבין/AP

מצבו הרפואי של הקורבן אינו ידוע ומשטרת הנדרסון האשימה את ניקובין בניסיון רצח, פגיעה בנשק קטלני ופריצה לבית עסק. הערבות שלה נקבעה על 60,000 דולר והיא אמורה להופיע בבית המשפט ב-24 במרץ.

לפי הפרסומים ברשתות החברתיות של ניקובין, היא גרה בשנים האחרונות בלאס וגאס ולמדה באוניברסיטת קליפורניה, בלוס אנג'לס ואף הייתה חברה בצוות הדיבייט של UCLA.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully