וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מתעסקים בכלים טמאים": רבנים הנחו לאסור על חציית מעברי חציה בהם מוצבים שוטרים בבית שמש

17.3.2022 / 21:08

הרבנים, מפלגים חרדים קיצוניים, הוציאו את ההנחייה לאחר שלטענתם השוטרים "משוחחים דברים שאסור לשמעם וכן מתעסקים עם כליהם הטמאים למראה עיני הצעירים". בהודעה שכתבו בעיר לתושבים נכתב: "הננו להודיע לכל ההורים שיורו לצאצאיהם שלא לחצות את הכביש"

בווידאו: רבנים הנחו לאסור על חציית מעברי חציה בהם מוצבים שוטרים בבית שמש/צילום: איתמר כרמון

רבנים מפלגים חרדים קיצוניים הוציאו הנחייה האוסרת לעבור במעברי חצייה בבית שמש בהם מוצבים שוטרים. זאת, מאחר ולטענתם הם "שוהים שם שעה ארוכה באמתלה של העברת ילדים את הכביש, ותוך כדי משוחחים דברים שאסור לשמעם, וכן מתעסקים עם כליהם הטמאים למראה עיני הצעירים".

בכרוז שהופץ ברחבי העיר נכתב כי "היות ובחדשים האחרונים נשלחים מדי יום ביומו בשעות הצהריים ולאחרונה גם בשעות הבוקר, שוטרים ושוטרות לככר רבי יהודה הנשיא - נהר הירדן, השוהים שם שעה ארוכה באמתלה של העברת ילדים את הכביש, ותוך כדי משוחחים דברים שאסור לשמעם, וכן מתעסקים עם כליהם הטמאים למראה עיני הצעירים. אשר על כן הננו להודיע לכל ההורים שיורו לצאצאיהם שלא לחצות את הכביש במעבר חציה בעת שאותם פורקי עול מצויים שם".

רבנים הנחו לאסור על חציית מעברי חציה בהם מוצבים שוטרים בבית שמש. איתמר כרמון, אתר רשמי
"מתעסקים עם כליהם הטמאים למראה עיני הצעירים"/אתר רשמי, איתמר כרמון

עוד נכתב כי על מנהלי מוסדות חינוך להבהיר לתלמידים/ות לעבור במעברי חצייה בהם אין נוכוחות משטרתית.

בשבוע שעבר, כמה מפגינים חרדים קיצוניים הפגינו במרכז בית שמש וניסו לחסום כביש. שוטרים שהועזקו למקום החלו בפיזור המפגינים תוך שהם מסתייעים באלות ואקדח טייזר. מעצרם של התושבים החרדים שהשתתפו בהפגנה הוארך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully